HAPPY B-DAY!!!

Det er ikke ofte jeg dedikerer et blogginnlegg til en av mine nærmeste, men er det en som fortjener det så er det min kjære Henri! Hun har nemlig bursdag i dag, og dessverre er jeg ikke i Oslo så jeg får delt dagen med henne. Men heldigvis skal vi ta igjen feiringen senere 🙂 Henriette er med hånden på hjertet verdens beste venn. Hun betyr så ubeskrivelig mye for meg, og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten henne i livet mitt. Her har vi venninna som stiller opp til alle døgnets tider, uansett hva. Og hun virkelig bryr seg, det er faktisk ingen selvfølge. Hun er uten tvil den jeg ringer når jeg trenger noen å snakke med, og hun snakker gjerne med meg i timesvis om jeg ønsker det. Akkurat dette setter jeg så uendelig stor pris på 🌟

Her om dagen snakket vi om vennskapet vårt, hvor glade i hverandre vi er osv- og kom frem til konklusjonen at vi ikke bare er bestevenner, men “hjertevenner”. Haha hvor søtt? Men det er faktisk sant, vi to har faktisk noe helt unikt, uansett hvor klisjé det høres ut. Henriette er spesiell for meg, og jeg kjenner det langt inn i sjela hvor glad jeg er i henne og hvor viktig det er for meg at hun har det bra. Vi har nå holdt sammen i 9 år, og jeg vet at vi har et vennskap som kommer til å vare livet ut.

Skjønneste, fineste Henriette- gratulerer SÅ mye med dagen. Du fortjener det beste her i verden, og jeg føler meg så heldig som har deg i livet mitt! Takk for at du er du. Superduper glad i deg 👭💕

6 kommentarer

Siste innlegg