DET ER HELT GREIT

Processed with VSCO with a6 preset

SQUAD 😎😎😎 Jakke HER // Genser HER // Shades HER

 I dag er jeg helt alene, en lørdagskveld. Har forsåvidt vært alene hele dagen også for den saks skyld- haha! Jeg følte rett og slett bare for litt me-time og en rolig lørdagskveld, men av en eller annen grunn føles det liksom litt feil å være alene en lørdag. Skjønner dere hva jeg mener? Så lenge jeg kan huske har jeg følt et slags press om at man MÅ være sosial i helgene, men det er jo bare tull. Selvfølgelig er det HELT GREIT å være mutters alene en lørdagskveld med favorittprogrammet på tv’en og pottisposen i hånda. Er det det du føler for, så er det det du skal gjøre. Og i dag fikk i alle fall jeg lyst til akkurat det! Kanskje jeg skal ha litt hjemmespa for meg selv etterpå, kanskje rydde i klesskapet, vaske leiligheten.. Ja sånt elsker jeg å styre med når jeg er helt alene. Sette på musikken på full guffe og kun være med meg sjæl! Haha yey. 

Ellers kommer beste Benny tilbake til bergen i morgen, det gleder jeg meg helt sinnsykt til! Har ikke sett han siden vi sa hadet på flyplassen i Miami, så nå skal det bli godt å få bestissisen hjem igjen. Kjenner det er litt tomt her uten han ♥ Ha en nydelig kveld dere, så snakkes vi mer i morgen!

9 kommentarer

Siste innlegg