ENDELIG GJENFORENT

 Processed with VSCO with hb1 preset
 Processed with VSCO with a5 preset
 Processed with VSCO with hb1 preset

Aaaah beste Benny er hjemme ⭐️⭐️Kan nesten ikke beskrive hvor digg det er å ha han tilbake. Verdens fineste gutt både på utsiden og innsiden, som gjør livet mitt tusen ganger bedre. Elsker at vi bor sammen, og nå er det faktisk helt tomt å være hjemme uten han- haha. Takk guuuud for at han blir med meg til LA i august! 

Ellers har vi hatt det veldig gøy de siste to dagene, blant annet RULLING på søndag. Hahahha, hadde aldri trodd jeg skulle være på en russebuss igjen- men #yolo. Det var faktisk sykt gøy! Og i morgen er det jo 17.mai, og dagen skal tilbringes i Bergen. Må jo se hvordan det er her når jeg først bor her, og jeg tror kanskje dette blir den beste 17.mai feiringen noen sinne. Krysser i alle fall fingrene 😉 Håper dere også får en suuuuper feiring 💖

11 kommentarer

Siste innlegg