LONDON LYFE

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

 

Tee HER ♥

Endelig tilbake i en av mine favorittbyer- London!! Bor i tidenes fineste leilighet med tidenes fineste bestiss, haha. Så deilig med leilighet istedenfor hotell, så man kan lage mat hjemme osv slik vi har gjort i dag 🙂 Er helt herlig å være tilbake i London, og det var litt magisk å se Oxford street igjen. Så mange minner, og ja- er faktisk nesten surrealistisk å være her igjen. Dette er en NYDELIG by, uten tvil. Kanskje jeg skal bo her en dag også?

Nå må vi ture avgårde, for i kveld er det duket for Fanny’s konsert. Aaahh som jeg gleder meg! Kjenner jeg meg rett kommer jeg sikkert til å gråte en tåre eller ti, for jeg blir av en eller annen grunn så sinnsykt rørt av å høre Fanny synge. Og spesielt når hun opptrer- jeg blir vel bare veldig stolt, haha. Dette blir gøøøøy! 

18 kommentarer

Siste innlegg