NELLY MID-SUMMER PARTY

Helluuu ♥

På søndag kjørte jeg og Madicken hjem til Oslo fra Bergen, så nå befinner jeg meg i hovedstaden. Siden det har egentlig alt gått i ett, og jeg har blant annet vært i STOCKHOLM! Dit dro jeg på tirsdag for å delta på Nelly sin store midtsommer fest som var på onsdag 🙂 Vi ble hentet av en båt som kjørte oss ut til et stort slott, hvor vi festet og koste oss hele kvelden før vi dro videre ut på Stureplan. Shit så gøy det var! Vi var en gjeng med bloggere fra Norge som dro sammen, og jeg må bare si at jeg, Anna, Julia, Benny og Erica er tidenes lille squad altså. Vi har det sykt gøy sammen, og bare enkelt og greit passer skikkelig bra. Jeg elsker hvordan norske bloggere tar seg selv så lite høytidelig, og jeg kan love dere at hele gjengen er så jordnære som man kan bli. Generelt sett synes jeg virkelig vi har en helt fantastisk fin bukett av mennesker i bloggnorge, og jeg digger de aller aller fleste 🙂

Fine Erica hadde jeg faktisk utrolig nok aldri møtt før nå! Tror faktisk hun kanskje var den eneste bloggeren jeg ikke enda hadde møtt, så det var veldig koselig. For en fantastisk skjønn og morsom jente, love her!! ♥Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Flotte nelly-babes!!

Processed with VSCO with a5 preset

Sååå masse digg mat!!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

På slutten av kvelden danset vel typ alle som gærninger på plenen og rundt midtsommerstangen, SÅ stemning 🙂 Fri bar, bra musikk og fine mennesker- jaaaa!!
Processed with VSCO with a5 preset

Nå skal jeg faktisk kjøre til Sverige for å være på hytta én natt, haha. Mamma hadde så lyst til at vi skulle ta turen dit, så da gjør vi jo selvfølgelig det *datterpoeng* 😉 Gleder meg til litt familiekos! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg