UKEN SOM GIKK

Ukens tanke: Denne uken har jeg bare tenkt på blogg, blogg og blogg. Haha! Å blogge tre ganger om dagen har vært ganske utfordrende og tar virkelig sin tid- men alikevel, jeg fikk det jo faktisk til! Og så ser jeg jo hvor glade dere blir, og ikke minst hvor mye statistikken øker, så det har uten tvil vært veldig motiverende 😄

Ukens opptur: Jeg fikk tidenes kuleste forespørsel her for noen dager siden, som jeg er sinnsykt glad for! Det er snakk om delta i en kjent tv-serie hvor innspillingen begynner allerede om under to måneder. Tv er ikke noe jeg har hatt lyst til å gjøre før, men nå føler jeg faktisk for å gi det en sjanse. Hadde det ikke vært gøy å se meg på skjermen? Krysser fingrene for at det går i boks, og forteller selvfølgelig alt så fort jeg får lov ♥ Ellers har selvfølgelig Palmesus-helgen vært ukens opptur! Er det lov å allerede glede seg skikkelig til neste år?!

Ukens nedtur: Hmm.. har jeg hatt noen nedturer denne uken? Det tror jeg faktisk ikke! Det eneste jeg kan tenke på som har vært litt kjipt er at mamma og pappa tok med seg Molly på hytta på onsdag, altså har jeg ikke sett bebisen min på 5 dager og fikk ikke kommet hjem til Mollykos i går kveld. Haha, om noen skulle være i tvil så er jeg gal etter Molly og får vondt langt inn i hjertet av å ikke ha henne i nærheten. Men men, hun koser seg som bare det på hytta og det er det aller viktigste 🙂

Ukens mat: Til vår store glede hadde de trufflefries på M beach club i Kristiansand, som lå rett ved hotellet vårt- så det ble trufflefries hver eneste dag på Palmesus. Haha! ELSKER det. 

Ukens film/serie: Jeg ser faktisk ikke på NOE fortiden, og kan ikke huske sist jeg gjorde det. Blir helt stressa av tanken på å begynne med en serie for jeg vet hvor hekta jeg blir, og da flyr timene av gårde som jeg heller burde brukt på alt annet. Blogging er virkelig en jobb hvor du alltid må være “på”, og er det ikke å skrive innlegg så er det alt annet. Mailer, møter, planlegging, tlf-samtaler, regnskap.. Ja, så samvittigheten min sier rett og slett nei til serie-titting. Enkelt og greit!

Ukens leser: ALLE leserne mine skal få bli ukens leser denne gangen. Tusen takk for så mange støttende, motiverende og koselige kommentarer den siste uken! Setter så stor pris på det. Ikke minst tusen takk til alle søtisene som kom bort for å si hei på Palmesus, så hyggelig å treffe dere ♥

Ukens person: Jeg har så mange fine mennesker i livet mitt som gjør dagene mine bra, så å velge en person er nesten umulig. Men Anna kan få tittelen denne gangen, siden hun spontant joinet palmesus og ble med på å gjøre det til en super (king kong) helg 😉 😉 <3

Ukens sang: Last dance – Rhys // I can’t fall in love without you – Zara Larsson // You’re not there – Lucas Graham // Wild thoughts – Dj Khaled ft Rihanna

Processed with VSCO with a5 preset

Ukens cravings: Grillmat! Nå som det er sommer og fint vær finnes det vel lite som er bedre enn litt grillingz. Jeg skal faktisk grille hos Henriette med noen venninner i kveld, så det blir niiice. 

Ukens gledingz: Nå teller jeg ned dager til Barcelona! I dag er det faktisk nøyaktig to uker til avreise. Jeg skal være der hele ti dager med min fine familie, og det skal bli SÅ deilig. Har ikke vært i Barcelona siden jeg var typ 15 år, så gleder meg også skikkelig til å “gjenoppleve” det litt. Vet det er helt fantastisk der, med en blanding av både beachlife og storby- noe jeg synes er den aller beste mixen. Skal bli gøy å ta dere med! 

Ukens lættis: Jeg endte opp på BOBIL NACH på lørdag, haha. Helt alene, fordi jeg hadde klart å bare dra med meg venninner med kjæreste som ville på maccern klokken 00.00 og så ta kvelden 🙁 SÅ typisk meg å aldri ville dra hjem å sove, men når jeg ser tilbake på det var det kanskje ikke helt verdt det å ofre skjønnhetssøvnen for det nachet der. Velvel, en eller annen gang må man vel oppleve bobil nach også??? 

Ukens obsession: Jeg har fått helt dilla på vesker igjen etter at jeg kjøpte den nye fra Gucci, og det er sååå mange jeg vil ha. Men blir nok ingen nye med det første, sparing står først. Kanskje jeg skal lage et innlegg hvor jeg viser de veskene som står høyest på ønskelisten? 😄

Processed with VSCO with a5 preset

Dette er faktisk bare min tredje ukesoppsumering noen sinne, er det noe dere synes er gøy å lese? Isåfall kan jeg selvfølgelig fortsette! Og kom gjerne med forslag på andre punkter dere evt vil ha med 💖

12 kommentarer
    1. Fortsett med disse innleggene ja!! Du blogger sååå bra for tiden <3 innlegget om veske-ønskene hadde vært gøy

    2. Når kommer spmrunden du hadde for en stund tilbake? Kom aldri svar på noe… Veldig bra at du er flink med bloggen for tiden!!

    3. Åå så gøy om du kommer på TV! Må si inntrykket mitt av deg har endret seg litt den siste tiden, jeg synes du fremstår som mer moden og reflektert, og rett og slett veldig morsom og kul! (mulig du alltid har vært sånn, men at det bare ikke har kommet så godt frem på bloggen, men uansett veldig positivt!) Hadde vært kjempegøy å sett deg på TV og fått blitt enda bedre kjent med deg! 😀

    4. Håper virkelig du opprettholder bloggingen som har vært i det siste!! Bloggen din blir sinnsykt mye bedre 🙂 🙂 <3

    5. Herregud så gøy dette er!! Har fulgt bloggen din i årevis, men den har jo alltid vært litt til og fra. Men nå leverer du skikkelig, og du har utrolig god kvalitet på hele bloggen din nå. Husk at det er lov å roe ned og variere, mye bedre å begrense til kanskje ett innlegg om dagen isteden for en lang pause. Du er super, ha en flott dag!!💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg