BACK @ IT

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset

YES! I dag kom jeg meg endelig tilbake på Elixia, og det føltes sååå bra. Har ikke trent på evigheter, og har spist ganske usunt i lang tid nå- så da var det på tide med en forandring igjen. Jeg trives jo uten tvil best både på innsiden og utsiden når jeg trener og spiser sunt, så nå er det tilbake til gamle vaner resten av sommeren. Det er faktisk ikke SÅ vanskelig å spise sunt og trene på ferie, man må bare bestemme seg for det 🙂 Har faktisk til og med tenkt til å kjøpe meg en sykkel, så kan jeg dra på fine sykkelturer med familien i sommer! Perfekt kombinasjon av trening og hygge ♥ 

Nå skal jeg straks legge meg, for planen er å stå opp tidlig i morgen og få hatt en skikkelig bloggdag. Lage masse innlegg, og kanskje til og med spille inn svarene på spørsmålsrunden på videoblogg? Det hadde jo vært supergøy 😄

11 kommentarer

Siste innlegg