MEG UTEN SMINKE!

Shit, jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig å legge ut bilder av meg selv uten sminke. Men fuck it- her ser dere meg uten noe som helst! Null sminke,  null vippeextentions og null redigering eller filter. Naturlige Andrea, haha. Slik ser jeg egentlig nesten aldri meg selv siden jeg egentlig bruker vippeextentions fast, men det siste halve året har jeg tatt endel pause fra vipper- og måtte dermed face den ekte meg. Så faktisk meg selv uten vipper for første gang på 3 år (!!) for ca et halvt år siden, så dere kan tro det var uvant. Men herregud- de vippene er jo ikke meg, dette er meg.

Tok egentlig bare disse bildene for “gøy” uten noe blogginnlegg i bakhodet, men fikk av en eller annen grunn lyst til å poste det. Jeg bruker jo ganske mye sminke og ikke minst ganske ekstreme vipper til vanlig, så da føles det litt viktig å vise dere ansiktet bak glansbildet. For ingen av oss ser jo eeeengentlig ut som vi gjør på det o’store internett og sosiale medier sånn uten noe som helst dilldall. Og vi trenger det heller ikke! Vi har bare lært oss at vipper, contouring, highlighter og liquid lipstick er noe alle jenter må ha- spesielt om vi skal poste på instagram. Det er forsåvidt ok det- men det er viktig å også like seg selv uten alt dette. Det er lettere sagt enn gjort, og jeg må si at jeg føler meg ganske så mye bedre med litt falske vipper- men allikevel prøver jeg så godt jeg kan å se skjønnheten i den naturlige meg også. Feks fregnene mine synes jeg er supersøte, og jeg har derfor begynt å elske å gå helt uten hudsminke.

Uansett prøver jeg å tenke på at det er tusen ganger viktigere hvordan jeg er som person enn hvordan jeg ser ut- og da blir det litt lettere å bare drite i det noen ganger. Man må også huske på at man ser seg selv annerledes enn andre ser deg, og mest sannsynlig er du 100 ganger finere i andres øyne enn i dine egne- også uten sminke. Selv synes jeg alle venninnene mine er helt nydelige uten sminke og tenker ikke over om de ikke har det på en gang- og mest sannsynlig tenker de det samme om meg også. Og de rundt deg om deg! ♥

59 kommentarer
    1. Nydelig <3 Du er kjempe fin uten sminke! Veldig bra at du poster sånn ett innlegg! Det er super viktig å ha sånne ekte bilde også på bloggen, ikke bare glam og glitter hele tiden 🙂 Spesielt de bloggene som har unge lesere, burde ha mer av dette!
      Kjempe bra! You go girl!
      PS: Du trenger virkelig ikke sminke, du er helt nydelig uten! 🙂

    2. Herregud, så fin du er uten sminke!! Kult av deg at du faktisk turte å poste en sminkefri Andrea – det tror jeg ikke jeg har sett fra deg før! Klem <3

    3. Du er jo kjempefin uten sminke! Skulle gjerne likt å se deg oftere uten sminke, for du er bare hva man kaller en naturlig skjønnhet.

    4. Det at man ser seg selv annerledes, tror jeg kommer fra et dårlig selvbilde. Jeg kan selv synes jeg er stygg iforhold til alle andre som liksom er mye penere…
      Men alle ser egentlig mye finere ut uten sminke. Det ser veldig overdrevent og unaturlig ut med masse sminke. Selv synes jeg og du så mye mer naturlig pen, og virket varmere som person enn den sminkete versjonen som er på toppbildet ditt. Hadde jeg stått ovenfor den sminkete deg og den usminkete deg, hadde jeg mer lyst å bli venn med den usminkete bare for å ta et eksempel:)

    5. ÅÅ dette var fint! Helt enig i at oppførsel, personlighet, mind-set og holdninger er såå uendelig mye viktigere enn utseende, men likevel viktig av deg som blir så sett opp til utseendemessig og som ofte er “dollet opp”, å vise deg naturlig! Fortsatt helt nydelig, selv uten all den sminken!

    6. Herregud, så nydelig du er! Du kan lett gå uten sminke, uten at du skal føle deg noe mindre pen for det 💗

    7. Jeg har aldri lagt igjen en kommentar på en blogg noen gang, men klarer ikke å la være denne gangen. Du er helt nydelig uten sminke, Andrea. Forstår at du synes det var vanskelig å legge ut bildene, og hadde helt ærlig aldri trodd at du kom til å gjøre det. Viser bare hvor lite leserne egentlig “kjenner” en blogger! Du har virkelig ingenting å bekymre deg for, du ser helt fantastisk ut uten sminke. Går aldri med sminke selv, og elsker å se at du (som toppblogger) legger ut bilde av deg uten sminke. Håper at du gir deg selv masse kjærlighet, uansett om du har sminke på deg eller ikke <3

    8. Herregud.. Jeg har aldri lagt igjen en kommentar her, men det jeg sier må du virkelig ta til deg! Du er helt fantastisk vakker Andrea, og jeg har aldri sett deg penere og freshere enn dette!

    9. Farger du vippene? Jeg er avhengig av å farge vippene og bryna, da føler man seg bedre uten sminke.
      Det som er trist et at jenter tror de MÅ ha på sminke. Sminke skal være noe som er gøy og en fin mulighet jenter har til å fremheve sin skjønnhet ekstra mye, ikke en slit og en begrensning! 🙂
      Du er vakker både med og uten, og bør gå sånn som du føler for etter humøret (Y)

    10. SÅ vakker! Ser virkelig likheten til din søster på disse bildene, vanvittig fine trekk i ansiktet – trenger ikke sminke for å fremheve de!

    11. Hei. Har fulgt bloggen din i mange år og synes du virker som en veldig søt og hyggelig jente.I det siste har det kommet anklagelser på jodel om at du tidligere har mobbet folk, er dette sant? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig. Folk skriver jo alltid masse rart på nett. Håper det er tull og falske rykter, for du slår ikke meg som den type personen til å gjøre sånne ting.

    12. Siden du er så naturlig vakker uten sminke. Kan du være så snill og lage en ny sminkevideo? <3

    13. Så flott du er! Aldri kommentert på bloggen din før, men all ære til deg for dette innlegget! Du er virkelig nydelig, både med og uten sminke. Tøft å tørre å stå opp for hvordan det faktisk er blitt og hva man “må ha” av stæsj for å tørre gå ut døra! Superkult innlegg 😀

    14. WIOW. Så fin du er uten sminke. Så gøy å se hva som skjuler som bak fult av sminke og vipper. Du er vakker.

    15. kommenterer egt aldri bloggen din
      men herregud så søt du var uten smnke
      den kan du og anbefaler jeg deg å droppe her og der;-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg