ABSTINENSER OG UHELL

Hey dere ♥

Tusen takk for tips på innlegget i går! Nå har jeg gått rundt 33 timer uten snus, og det er ganske så vondt- haha. Føler meg egentlig bare helt rar, fjern, sliten og… sur. PLIS si at denne formen går over snart. Jeg reiser jo til Ibiza i morgen, og vil helst ikke være en kjip reisepartner for de andre. Uææ.. Men allikevel- kanskje denne reisen er nøyaktig hva jeg trenger nå i første fase av snussluttingen, rett og slett fordi snus vil være utilgjengelig i 9 dager. DET må jo være en bra ting!

 Processed with VSCO with a5 preset

Tok turen innom beste Benny i dag for litt kvalitetstid ♥ Så trist å ikke være med han 24/7 som da vi bodde sammen i Bergen- blir aldri lei av den gutten, haha. Heeeldigvis skal vi mest sansynlig flytte sammen snart igjen 😄

 Processed with VSCO with a5 preset Processed with VSCO with a5 preset

Søøøte Catch, familiehunden til Benny! Innså i dag at han har veldig mange like personlighetstrekk som Shandie, og måten han oppførte seg på minnet meg rett og slett om henne. Begge er jo terriere til tross for forskjellige raser, så mulig det har noe med det å gjøre. I dont know.. Fikk meg i alle fall til å savne min lille bestevenn i himmelen enda mer ♥  Processed with VSCO with a5 preset

Ellers hadde jeg selvfølgelig superuflaks i dag og klarte å miste iPhonen min i bakken. Den knuste mildt sagt, skjermen sluttet til og med å lyse og mobilen var med andre ord død. Helt perfekt timing med at jeg skulle reise i morgen, YAY!! Haha, guuuud så sur jeg ble. Men heldigvis hadde jeg flaks i uflaksen, og takket være www.skjermreparasjon.no var mobilen min god som ny på bare 30 raske minutter. De reddet meg, så tuuuusen takk til de! ♥

7 kommentarer
    1. Og deeeer klarte du det ikke lenger:) et innlegg idag og der ble postet rett før midnatt?det sammr har ALLE de andre innleggene også blitt gjort!!! Ta deg sammen

    2. Lykke til med snussluttingen!!
      Jeg sluttet for 2 og et halvt år siden. Er sååå stolt av at jeg klarte det. Var smertefult den første uken, vanskelig de to neste, åsså ga det seg. BRA du skal til en plass uten mulighet til å få tak i snus. Ikke vær svak, husk “fordelene/godene” med å slutte 😀 Klem fra meg

    3. Mange tomme løfter fra deg.
      Det kan godt hende at du virkelig tror på deg selv når du sier at du skal gjennomføre noe, slik som f.eks. 2 innlegg om dagen, men så klarer du ikke å følge opp på det. Kanskje dumt å utfordre deg selv på mer enn én ting av gangen. Du burde jobbe for å få inn gode rutiner på å produsere innlegg FØR du også bestemmer deg for å slutte å snuse.
      Uansett, lykke til med snus-slutten!

    4. Da jeg sluttet å snuse etter 3 år med det dro jeg også på ferie. Jeg var borte en uke uten snus tilgjengelig og det hjalp veldig. Den første uken skal være den værste. Jeg var litt mer humørsyk enn ellers, men det gikk overraskende bra. Etter 2-4 uker er ikke kroppen lenger avhengig av nikotin. Dersom du klarer å holde deg en måned vil du ikke lenger være avhengig 🙂 Man kan såklart få lyst på snus innimellom, men etterhvert vil man slutte å tenke på det. Nå er det to år siden jeg sluttet og jeg har kun hatt snus en gang etter det. Da ble jeg utrolig dårlig og kvalm av skruf slim fresh white som var min favoritt.
      Dette klarer du også 🙂 Masse lykke til

    5. Som om du klarer å holde på utfordringen (burde strengt tatt ikke kalle arbeidsoppgaven din for utfordring, dette er jo jobben din strengt tatt) mens du er på ferie :p du er jo helt elendig på å blogge når du er i utlandet. Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg