PLANNING MY WEEK

God ettermidag dere ♥

I dag startet jeg dagen kl 08.00, og jeg kom meg opp med en gang takket være min nye alarm-app. Jeg er dessverre helt elendig til å våkne av alarmene mine, og er den typen som må ha på alarm med slumring typ hvert andre minutt i en hel time for å klare å våkne. Haha! Så en ny alarm trengtes sårt, og appen jeg nå bruker heter Alarmy. Den er helt forferdelig, men også helt sykt bra. Man kan velge mellom forskjellige ting man må gjøre for å få skrudd av alarmen, og det er alt fra å måtte gjøre mattestykker, til å måtte scanne en strekkode (feks smørboksen i kjøleskapet), riste mobilen 30 ganger eller ta bilde av en spesifik ting du har valg på forhånd. I dag valgte jeg å måtte gjøre matte, og da må du jo faktisk åpne øynene og bruke hjernen litt- det GÅÅR jo ikke ann å taste inn svaret på 72+96+12 i søvne. Og ja, det er den eneste måten du får en av den irriterende lyden- så med denne appen vil jeg si det er umulig å forsove seg. Litt brutal måte å våkne opp på men genialt!  

Nå sitter jeg på Lett, som er et perfekt sted å ta turen om man ønsker et sunt og godt måltid. Her har de alt av sunne salater, wrapper, bowls, grønne juicer osv. Skal snart ta trikken bort til skolen for å møte kollokvie gruppen min i geografi, men før det ville jeg få sagt hei til dere og ikke minst få begynt å skrible litt ned i planleggeren min. Jeg har aldri hatt en slik liten notatbok før, men nå ville jeg gi det en sjans. Det blir veldig mye for meg denne høsten, spesielt på skolefronten- så da er jeg nesten nødt til å ha gode rutiner og planlegge godt for å få alt til å klaffe. Jeg må få fem eller seks på typ alle eksamene jeg skal ta det året her, og det får man ikke om man begynner jobbingen en uke før. Samtidig vil jeg også klare å oppdatere bloggen bra, ikke minst få vært endel sosial og også trene mye- så da må det struktureres 😉 Det skal nok gå veldig fint, man må bare være produktiv og utnytte alle døgnets timer.

Ha en fin dag videre, så snakkes vi igjen her snart. Var forresten sååå hyggelig å høre fra dere igjen! 😘

20 kommentarer

Siste innlegg