SATURDAYYYY

Ah, HELG! 💖  

Etter en slitsom uke er det ingenting som slår helgefølelsen. Fredagen tok jeg rolig i sofaen med roomien min, digg mat og film på skjermen- og i kveld blir det nok litt mer action. Planen er barhopping, noe jeg aldri har gjort før men som høres sykt gøy ut. Rett og slett bare at man drar fra bar til bar rundt om kring, og heller tar en øl her og der enn å bli et sted hele kvelden. Haha! 

Ellers koser jeg meg veldig i Oslo og synes det er helt fantastisk å være tilbake i hovedstaden igjen. Spesielt å bo på Majorstuen, det er seriøst det beste stedet å bo i byen (spør dere meg, hehe). Jeg har også bodd på Frogner og Tjuvholmen, men ingenting slår Majorstuen. Nå bor jeg typ 30 sek å gå fra Majorstukrysset, så jeg bor altså så sentralt man bare kan egentlig. Sinnsykt deilig! Er også ganske så greit å ha flotte frognerparken som nærmeste nabo. Skal innrømme at det fortsatt er litt rart å være tilbake etter et år i Bergen- men kjenner at å flytte tilbake til Oslo var riktig nå. Jeg er GLAD og har det veldig veldig fint 😊

Søteste lille vennen som snart fyller 5 år.. SOM tiden flyr 🐶 🐶 

Ok + frokost  🍉 🍇 🍓 God helg søtiser! 🙂

 

5 kommentarer
    1. Kunne du kanskje ha blogget litt om hva og hvor mye du trener for tiden? 😀 samt “what I eat in a day” lignende innlegg! Liker veldig godt når du blogger om slikt

    2. Er du fornøyd med Oda når det er snakk om fillers? Du har vel kanskje prøvd ut flere enn henne. Jeg ble ikke fornøyd selv og egentlig ganske mange som ikke er det..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg