UKEN SOM GIKK

Image and video hosting by TinyPic

Ukens tanke: At jeg mååå komme tilbake til gode bloggrutiner. Etter den lange pausen min føles det nesten umulig å komme ordentlig tilbake, og jeg føler bare jeg har mistet det helt- haha. Plis kom med litt oppmuntrende ord og tips til meg ♥♥

Ukens opptur: Jeg har begynt med PT! Wohooo! Og flinke bestissen min Fanny slapp en ny singel denne uken, nemlig “not a toy”. Det gjør jeg stolt og glad! Dere må sjekke den ut på spotify, den er sjukt kul. Ellers har jeg vært på date med en jeg aldri hadde møtt før- blir litt stolt av meg selv da også. Ut av komfortsonen jaaaa

Ukens nedtur: Har det vært noen nedturer denne uken da? Jo! Hadde egentlig tenkt til å reise til Trondheim den helgen her for å besøke Madicken, men så kostet det plutselig minst 3000 kr tur-retur, noe jeg ikke gidder å betale for å dra til Trondheim. Så da fikk besøket vente, haha! Det skal forresten bli så gøy å besøke henne der, jeg gleder meg skikkelig. Da får jeg også sett beste Anna og de søte venninnene hennes i samme slengen, bedre blir det vel ikke 😉

Ukens mat: Denne uken har jeg hatt cravings på knekkebrød med jalapeño smøreost (bra erstatning for smør), lettost, kalkunskinke og paprika på toppen. Enkelt og greit! Det er faktisk en skikkelig digg kombinasjon og noe jeg spiser med god samvittighet, så har vel blitt det nesten hver eneste dag. Haha!

Ukens film/serie: Jeg som aldri ser filmer har faktisk sett hele to filmer den siste uken! Beauty and the beast, hundre år senere enn alle andre sikkert- men guuud for en nydelig film. Elsket den! Den må dere virkelig se om dere ikke har gjort det. Snakker såklart om den nye versjonen og ikke den gamle disney tegnefilmen 🙂 Ellers så jeg IT på kino i 4dx, noe som var ganske så sjukt. Det er en skrekkfilm, noe som er skummelt nok å se i seg selv på kino. Men joda, vi så den i tillegg i 4dx. Til dere som ikke har hørt om det så er det sånn at setene rister/beveger på seg, du blir blåst på, det er lukter.. Ja, ganske sjukt som sagt. Haha! Veldig morsomt da, skal absolutt gjøre det igjen.

Ukens person: Emilie, min fine roomie! Er ganske interessant å flytte med en god venn man har kjent i årevis, for man blir liksom kjent på en helt annen måte enn før- selvom man kanskje ikke skulle trodd det. Men vi funker sykt bra sammen og har det skikkelig hyggelig, så det er bare tipp topp enn så lenge i alle fall. Faktisk deler vi til og med soverom (!!!). Takk gud for at jeg elsker å overnatte med folk, ellers hadde det nok vært litt krise. Haha! Denne bosituasjonen er bare midlertidig altså, er jo ikke ideelt å kun ha en seng på deling. Men i noen mnd fungerer det helt fint 🙂

Ukens sang: “Not a toy” med Fanny Andersen ofc!! 

Ukens irritasjonsmoment: Bloggere som gjør alt for klikk. Vi har jo et par bloggere som lever av dramatiske overskrifter som ikke stemmer overrens med innleggene i det hele tatt og som deler litt for mye av seg selv sånn generelt. Men det har jeg liksom blitt vant til og egentlig driter litt i. Men shit, den uken her har det jo bare tatt av helt! Blir så flau over hvor blogg-norge ser ut til å være på vei, og synes den trenden her er en skikkelig uting. Takk gud for at de fleste av oss holder oss for gode for slikt. Jeg er så STOLT over at jeg i 6 år nå har levd av denne bloggen uten å måtte “lure” lesere inn på bloggen min, blottlege privatlivet mitt, henge ut mine nære, provosere, lyve eller legge ut drøye bilder. 

Ukens cravings: Jeg vil reise!!! Helst til Thailand eller noe slikt. Langt vekk til hvite strender, varme, krystallklart hav og palmer. Men skal virkelig prøve å ikke reise noe før tidligst 15 desember (siste mulige eksamensdato), utenom kanskje noen korte weekend turer. Det er fordi jeg MÅ prioritere skole. Fremtidsplanene mine og å komme inn på sykepleien står liksom høyest på prioriteringslista nå, uansett hvor lyst jeg enn har til å reise. 

Ukens gledingz: Ah, nei kjenner jeg bare gleder meg til livet i Oslo generelt og hva de neste månedene har å by på. Ellers gleder jeg meg også veldig til resultatene fra treningen og det sunne kostholdet begynner på komme, hehehe.. Hvorfor kan det ikke bare ta kun 2 uker?! #rastløs

Ukens you didn’t know: Jeg har spilt inn VLOG!!! Hahha oh yeah. Faktisk har jeg hele to videoblogger på lur. En jelly bean challenge som jeg og Benny spilte inn før sommeren, men som er på pcen hans og som han aldri får seg til å redigere ferdig- haha. Må stjele maccen hans og gjøre det for han!! Den var faktisk sykt morsom, så den MÅ ut. Ellers spilte jeg inn en liten skravlevideo for noen dager siden, som jeg skal få satt sammen asap 🙂 Der snakker jeg rett og slett bare om alt og ingenting. Håper dere gleder dere til å se! ♥

50 kommentarer
    1. Kan du lage noen middagstips nå som du har et “strengt” kosthold? Frokost og lunsj er enkelt å spise sunt, men middagene er vanskeligere fordi jeg vil jo bli litt mett. Og føler du er så flink, og ser så bra ut!

    2. Hei! <3 Jeg gikk inn på widerøe og sjekket billetter for deg. Du kan få det til 1097 kr fra fredag til søndag, hvis du velger ungdomsbillet! Da kan du velge mellom en del tidspunkter på bortreisen, også på søndag går flyet 21.05 hjem 🙂

    3. Åååå gleder meg til video!! Håper virkelig du kommer tilbake i gode bloggrutiner, for du skriver så bra og tar utrolig fine bilder! En liten glede i en ellers kjedelig skolehverdag når du poster innlegg <3

    4. Kjør på med videoer, det er alltid morsomt å se! Både vlogs og challenges. Kan du forresten blogge litt om tips til sunnhet og trening?

    5. Kunne ikke vært mer enig i det irritasjonsmomentet! Gud, som det plager meg.
      Lurte også på om du har noen tips til en god “fjær”-jakke? Ikke en typisk stor som alle har, og det trenger heller ikke å være fjær. Håper du skjønner hva jeg mener 🙂

    6. Et tips kan være og ha et innlegg der du spørr leserne om forslag til ting og skrive. Gjerne sminke, outfits, kosthold og trening. Er som trening, hardt i starten men når du kommer inn i det så går det ganske lett 🙂

    7. Hei! jeg lurer på om du fortsatt lever av kun bloggen? tjener du like mye selv om du ikke har blogget så mye i det siste?:)
      Hva er planen din når du er ferdig på sykepleien? hvor vil du jobbe og kommer du til å blogge fortsatt?
      Elsker bloggen din og du er så utrolig pen!

    8. Du kunne jo hatt time for time i løpet av en dag, hva du spiser? Synes det er kjekt så lenge du blogger, så slipper man å lese clickbait bloggerne

    9. Hei Andrea!! Savner din regelmessige blogging, men har full forståelse for at det ikke er like lett å poste flere innlegg til dagen hele tiden. Uansett hva du blogger om så digger jeg det! Har du prøvd koden “under26” hos norwegian? Jeg studerer i Oslo og når jeg skal hjem betaler jeg kun 299,- en vei uansett, da også i høstferien. Ha en fin uke!! Digger deg. Klem

    10. Bloggtips: vloggs fra hverdagene er kjempegøy å se på, matinnkjøp og oppskrifter, favoritter av sminkemerker/ulike looks, matretter, restauranter, treningsølvelser osv, outfits, ulike styles og tips nå som høsten er her, ukens spørsmål og ukens wanties (ønskelister) noen ønskelige tips:* hadde vært gøy om du blogget mer:)

    11. Sigrid: Føler ikke jeg kan vise hva jeg spiser i løpet av en dag mtp at det plutselig er for mye/for lite/feil eller at noen går etter det som en fasit på hva som er riktig. Må tenkte over sånne ting pga påvirkningskraften min! Men legger selvfølgelig gjerne ut matvarer og oppskrifter jeg liker sånn ellers da <3

    12. Christina: Heihei! Lever kun av bloggen ja og tjener fortsatt veldig godt på det 🙂 Når jeg er ferdig på sykepleien tenker jeg å bli kosmetisk sykepleier. Så vil jeg mest sansynlig først begynne å jobbe hos noen andre for å få erfaring, før jeg etterhvert tenker å åpne min egen skjønnhetsklinikk. Det er i alle fall drømmen nå <3 Regner med at jeg kommer til å blogge et par år til! Takk søte deg og stor klem 🙂

    13. Ååå ja Plis kom inn i en god bloggrutine. Vi er veldig mange som elsker denne bloggen selvom vi ikke kommenterer. Bare prøv deg litt frem og Finn noe du er komfortabel med. Må ikke på død og liv være ett innlegg om dagen, kan jo prøve deg med annenhver dag, så kan det bli en glede isteden for ett ork! Lykke til med skolen og treningen <3

    14. Hei fine deg
      Jeg så på snappen din at du hadde fitbit klokke, og lurte på hvilken modell du hadde? 🙂 vurderer å kjøpe meg en siden det virker så praktisk når man trener

    15. Hei Andrea! Jeg skjønner ikke. Når du skriver at fortsatt tar opp igjen fag, er dette fortsatt påbygg? Har ikke du gått påbygg i 2-3 år nå?
      Du er veldig pen forresten! Så gøy at du har begynt å blogge igjen:):)

    16. Jeg lurer på om du kan lage et innlegg med tips og triks til å slutte å snuse. Ellers er innlegg om kosthold og trening interessant. Håper du kommer tilbake til mer regelmessig blogging fremover!

    17. Kjenner jeg bare vil takke deg for at du aldri har drevet med clickbait i alle de årene du har blogget. Det at du alltid har holdt deg så langt oppe på topplisten viser bare at leserne dine er oppriktig interessert i deg og ditt liv og ikke bare klikker innom bloggen for å sjekke hva galskapen går ut på denne gang.. Det er direkte provoserende slik som de andre bloggerne holder på.
      TAKK for at du er du, fine deg <3

    18. Du er så utrolig flink til å blogge!! Du er utentvil favorittebloggeren min, og det har du vært i snart 3 år:)) uansett hva folk skriver må du ikke føle deg presset til å skrive oftere, for vi vet jo ingenting om du har et hektisk liv eller ikke, du skal skrive når du føler for det😊😊 Jeg lurer på om hva favorittferiedestinasjonen din er fordi jeg vet ikke hvor jeg skal dra, og på hva favorittvesken din er atm💋💋 hadde også vært Syykt bra om du kunne f.eks. hatt et innlegg om veskene dine:))

    19. Så lenge jeg kan huske så har jeg fulgt med på bloggen din, Anna og Erica Kvam sin, av den enkle grunn at dere holder det ekte. Som du skriver i inlegget, så er ikke dere avhengige av å gjøre ting som lurer til seg lesere. Clickbaits og provoserende bilder er grunnlaget til mange bloggere, og det er utrolig synd. Dere jentene må fortsette slik dere gjør nå, det er dere som tjener på det i lengden <3

    20. Jaaaa blogg mer! 😀 savner de daglige blogginnleggene haha. Mer antrekk osv kanskje? Det trenger ikke alltid være så “avanserte” innlegg liksom. 🙂

    21. Kan du være så snill å lage et innlegg om veskene dine? Favoritt, hvor lenge du har hatt dem, hva du ser etter i en ny veske før du kjøper, merke etc

    22. Jeg skal til Thailand fra 14.-24 desember, lander på ettermiddagen på julaften, du er hjertelig velkommen til å bli med 😀

    23. Ukens irritasjonsmoment er jeg så enig i! Fantastisk å se at du ikke har kastet deg på den bølgen der. Godt at det fortsatt finnes ærlige bloggere som ikke lurer leserne sine.
      Går du forresten på sykepleien? Kan du skrive noe om fet? Hvordan selve studie er og hva du tenker i fremtiden?

    24. Heisann. Prøver å finne kjolen men finner den ikke? Kan du evt sende meg en link eller ta flere bilder av kjolen. Kannon fin😍

    25. Hei! Jeg vurderer Invisalign, men ser ut som den ene tannen din er på vei “tilbake” igjen, altså stikker ut. Er det fortsatt noe du anbefaler eller er du ikke fornøyd?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg