Gult er kult og forandring fryder!

(reklamelenker)

Genser HER // Bukse HER // Nike’s HER // Veske fra Chanel (adlinks)

Her har dere dagens look! Noe helt annet enn jeg pleier. Både fordi jeg så og si alltid bare går med svarte bukser, men også for at jeg kjørte på med tidenes mest fargerike genser i tillegg- haha. Føltes faktisk så fresht!! Elsker forresten disse buksene, og de anbefaler jeg på det sterkeste. Sitter helt perfekt, med høøøyt liv og ser rett og slett bare skikkelig bra ut. Er de samme som jeg hadde på bildene i går 🙂 Genseren er også veldig keeewl.

Ellers har jeg fått meg ny header (!!!) og det var sååå etterlengtet. Har holdt på å spy av den gamle headeren min litt for lenge nå, så det var skikkelig forfriskende med noe nytt. Er riktignok et gammelt bilde, men får duge enn så lenge i alle fall. Hva synes dere? Var forresten supergøy med så mye tilbakemeldinger på forrige innlegg- ble skikkelig motivert til å blogge mer. Dere er jo så søøøte og jeg elsker å lese kommentarene deres! Så tusen takk for det ♥ I dag har jeg vært på pt-time, tatt bilder med Benny og vært på møte. Nå skal jeg stikke til mamsen og papsen for å gjøre regnskap… yippiieee. Vi snakkes soon!

17 kommentarer

Siste innlegg