EN HELG I HJERTEBYEN

– BERGEN NEXT –

Yeeeees!! I kveld drar jeg tilbake til Bergen, og denne gangen uten noe hjem der lenger. Heldigvis har jeg søte venner som jeg kan bo sammen med, så det ordner seg jo selvfølgelig 🙂 Blir til og med hentet på flyplassen av en god kompis- heldige meg!! Hovedgrunnen til at jeg drar er fordi jeg er invitert i to bursdager- en på fredag og en på lørdag. Meeen: savner jo uansett hjertebyen min så takker ikke nei til en tur dit! Madicken kommer også til Bergen fra Trondheim i morgen så det blir skikkelig koselig. Gleder meg så syyyyykt til å se alle venner og bekjente igjen, og ikke minst til å bare ha en sosial og fin helg! Fanny A er faktisk også i Bergen nå, så skal rekke få litt skvist inn litt kvalitetstid med henne også♥  Dette blir BRA.

Flyet går om drøye to timer, så jeg stikker straks til flyplassen. Vi snakkes mer i morgen 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg