EN HELG FYLT MED KJÆRLIGHET

(annonselenker)

Hei dere ♥

Herregud så gøy å se responsen på forrige innlegg- det tok jo heeelt av!! Var oppe i 28.000 unike lesere på søndag, CRAZY. Tusen takk for alle tilbakemeldinger og engasjement 🙂 Ellers har jeg hatt en helt fantastisk helg i Bergen. Var utrolig koselig å få sett alle vennene mine igjen- jeg har virkelig blitt kjent med verdens nydeligste mennesker det året jeg har bodd der. Alle er så glad i hverandre og så glade for å se hverandre, det varmet meg virkelig laaangt inn i hjertet å se alle igjen. Ikke mange man har det sånn med, så jeg føler meg utrolig takknemmelig for å ha blitt kjent med en så herlig gjeng med mennesker. Det er virkelig helt fantastisk å ha to byer jeg føler meg “hjemme”, med mange jeg er glad i begge steder. Verken jeg eller Madicken ville hjem igjen, men forhåpentligvis er vi snaaart tilbake på besøk igjen i regnbyen 💘 

Beste Julia som jeg fikk bo hos i helgen! Så koselig å være med henne igjen. Gøy å tenke på at vi er gode venner fordi begge startet en blogg for maaange år siden og derfor har møttes via bloggjobb.. Ellers hadde vi nok aldri blitt kjent med hverandre. Så rart! 

En liten utskeilse på Olivia var vel fortjent- mmmmm ♥

Søte, lille Zara! Bodyen min finner dere HER og buksen HER.

Nå skal jeg på skolen, og fra og med i morgen er det “høstferie”. Haha, wohoo!! 😜

7 kommentarer

Siste innlegg