MOLLY 5 ÅR

Åh, i dag har lille elsklingen min bursdag! Mollymolls er hele 5 år, noe som føles helt sykt. Tenk at det er snart 5 år siden jeg fikk henne, herregud som tiden flyr. Men det har uten tvil også vært mine 5 beste år, for livet uten Molly klarer jeg ikke en gang å se for meg. Ord kan ikke beskrive kjærligheten min for den lille søtnosen der, og hun betyr virkelig alt i verden for meg. Nydelig på utsiden, men enda finere på innsiden. Virkelig en helt fantastisk hund og jeg kunne ikke vært mer stolt! Alltid så glad, elsker alle mennesker og vil bare kose dagen lang. Heldige meg! Familien min er jo også helt forelsket i Molly, så de passer henne med glede når som helst. Mamma kaller til og med selv selv for “mommo” når hun snakker til Molly, HAHA. Så koselig! Denne snuppa her er med andre ord en høyt elsket hund av mange.

Gratulerer med dagen lille skatten min, gleder meg til alle årene våre sammen freomver 😍💘👸😙 

4 kommentarer
    1. Fine, innspirerende deg!
      Jeg er i en situasjon nå der jeg har begynt 2 året på studiet og jobber i butikk ved siden av, men merker at motivasjonen for å studere er veldig liten.. Jeg har alltid likt skolen, men merker at det eneste jeg egentlig vil nå er å jobbe og på sikt er drømmen å kunne åpne/drive noe selv. Likevel føler jeg at det ikke er greit å droppe ut/utsette utdanning i dagens samfunn. Men jeg er bare 21 og sliter med søvn etc. Fordi jeg ikke føler jeg strekker til siden motivasjonen for skolen ikke er der og jeg hater å levere noe halvveis. Hva er dine tanker rundt dette og hva hadde du gjort? Trenger litt råd hehe 🙂
      Stor klem!

    2. Viktoria: Det er HELT greit å droppe ut av et studie om du ikke føler det. Søsteren min gikk først på BI, så på lærerhøyskolen og nå har hun begynt på psykologi. Der trives hun skikkelig og det føles 100% rett- noe det burde føles 🙂 Er både lov og normalt å prøve og feile. Synes absolutt du kan ta deg et friår eller to <3 Du er ung, det er ingen grunn til hastverk. Det viktigste er å gjøre det som er riktig for deg, og drit i hva alle andre eventuelt måtte mene!! 🙂 Ditt liv og dine valg.

    3. Hei! Molly er helt nydelig! Jeg har lett etter en seriøs og bra oppdretter på pomeranian i 5 år nå, men aldri funnet noen som både har virket ordentlige, har kull innimellom og har gitt meg en god magefølelse. Jeg forstår om du ikke ønsker å si hvilken oppdretter Molly kommer fra, men har du eventuelt noen tips til hvordan jeg kan komme frem til en bra oppdretter? Hvordan gikk du frem da du bestemte deg for rasen? Alle nettsidene deres er som regel dårlig oppdaterte og det er vanskelig å lete seg frem til noe særlig informasjon der.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg