3 NEW FAVS IN MY CLOSET

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 preset

// H&M

Her om dagen tok jeg meg en liten tur i bogstadveien for å titte i butikker! Bor faktisk nesten bokstavlig talt i bogstadveien, men utrolig nok har jeg faktisk ikke vært i en eneste klesbutikk siden jeg flyttet inn for en drøy måned siden. Uansett- var innom både Bikbok og Zara først, men der fant jeg liksom ikke noe jeg syntes var “wow”. Og det er en regel jeg prøver å leve etter- å kun kjøpe plagg jeg føler at jeg bare ha. Da slipper man forhåpentligvis mange unødvendige kjøp som bare blir liggende i skapet med lappen på! Og de har jeg gjort alt for mange av, haha. Hadde nesten mistet troen på shoppingrunden min, men da jeg gikk inn på H&M var det plutselig en helt annen sak. Fant de tre skattene på bildene over, og jeg er SÅ fornøyd. Alt skiller seg ut fra annet jeg har, og både buksen og genseren har noen helt nydelige detaljer som gjør de veldig spesielle. Og nettopp det elsker jeg- plagg som skiller seg ut 🙂 Kjenner jeg er lei av klær som ligner på alt annet jeg har, trenger liksom noe nytt. Hva synes dere om innkjøpene? ♥

16 kommentarer

Siste innlegg