EN BRA DAG

(annonselenker)

Hei søtinger ♥

Ble altfor sen blogging i dag, men det er fordi jeg har stresset rundt som bare det. Har vært på skolen i 6 timer, jobbet med skole hjemme, vært med venner, tatt outfitbilder med Benny, vært på Elixia og sååå tok jeg turen hjem til foreldrene mine i kveld. Helgen min er nemlig ganske busy med en haug av planer, så da var det best å levere lille snuppa til besteforeldrene sine. Haha! Livet med barn hæ??? Men fin dag da, produktive dager er det beste jeg vet 🙂 

Ellers er det PT-time i morgen tidlig, og da er det klart for å scanne kroppen igjen. Føler jeg er med på noe alà “the biggest looser” i blant, med tanke på disse scanningene hver andre uke- haha. Men gøy og motiverende er det jo! Både håper og tror jeg har fått gode resultater.. Ser jo at kroppen blir bittelitt strammere for hver uke som går! Tok faktisk “før” bilder av kroppen min for en måneds tid siden, og tenker å ta “etter” bilder i desember. Da har jeg holdt på i 4 mnd, noe som bør gi ganske så bra resultater. Gleder meg skikkelig til å vise dere!! Ikke minst skal jeg selvfølgelig oppdatere dere på hvordan scanningen gikk i morgen:-)

Processed with VSCO with c6 presetProcessed with VSCO with c6 presetJakke fra Malene Birger // Genser HER

SOV GODT 💘

17 kommentarer
    1. Eller skal du kanskje la være for å forhindre videre kroppspress utover det du allerede har bidratt med i dagens samfunn:’)

    2. Du burde fremlegge denne slankingen din på en annen måte, det blir for dumt. Måten du formulerer dette på og budskapet du sender ut. Ja, det er din blogg og du vil sikkert bare motivere og inspirere, men å dele scanning og resultater osv blir bare feil og veldig uinteressant for oss. Du kan heller holde deg til å dele oppskrifter og treningsøkter om du vil blogge om ernæring og trening. Det er et veldig viktig tema, og ja – det er viktig å fremme et budskap om sunn mat, trening og en frisk og rask kropp – MEN du trenger ikke gå så detaljert inn i resultater av dine scanninger, for det er så utrolig mange som blir påvirket, på en feil måte.
      Jeg er like gammel som deg, og jeg snakker selv av erfaring. Du bidrar ikke med noe positivt, tvert i mot.

    3. Enig med kommentaren over (09.10). Del gjerne treningsøvelser, mattips og andre tips, men du trenger ikke å dele detaljerte resultater hos deg selv.
      Ellers liker jeg veldig godt at du har begynt å blogge mer regelmessig igjen 🙂

    4. Tante Monika: Eller så kan dagens samfunn begynne å ta ansvar for sin egen velvære og sitt eget selvbildet istedenfor å skylde på ALLE andre offentlige kvinner/instagram-babes/mennesker som har fått gode gener. Herrefred. Så kan foreldre gjøre en mye bedre jobb med å gi ungene sine verdifulle og sunne verdier, legge ordentlig kvalitet i oppdragelse og ta tak i seg selv med sine egne overfladiske holdninger så det ikke smitter over på barna sine. Yes, takk

    5. Anonym: Har ikke gått detaljert inn i resultatet av scanningene mine tidligere og kommer heller ikke til å gjøre det? Når jeg sier at jeg skal fortelle dere hvordan det gikk så mener jeg ikke å komme med en haug med tall, men heller si “det gikk kjempebra og jeg er veldig fornøyd” typ 🙂

    6. Var köpte du jackan och för hur länge sedan? Tycker den ät sååååå fin och hittar den inte på Marlene Birgers hemsida! Älskar dig blogg!! Kram

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg