HELLO TRONDHEIM

(annonselenker)

Processed with VSCO with a6 preset

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with g2 presetProcessed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with c2 preset

Jakke HER // Bukse HER // Sko HER (adlinks)

Et lite bildedryss fra dagen i dag! Madicken skulle på jobb, så da tok like gjerne Anna meg med på en aldri så liten sightseeing i Trondheim by. Kom å hentet meg i den supersøte blå retrobilen sin, og så cruiset vi Trondheim rundt. Fikk i følge Anna sett typ alt som er å se, så det kan jeg ikke klage på! Vi tok oss også turen på en restaurant som heter Sabrura, hvor de har sushibuffeet. Altså- woooow, NAM. Har vi det i Oslo? Helt genialt, kan bare ta så mye man vil av alt mulig digg. Anbefaler virkelig å ta turen dit om dere skal til Trondheim ♥ I kveld skal jeg og Madicken bare slappe av med hjemmelaget pizza og fredagsrekka på skjermen, og så blir det par10 i morgen kveld. Er så hyggelig å være på besøk! Å reise rundt i Norge er virkelig undervurdert, jeg har skikkelig feriefølelse her 🙂 Fanny er forresten på Senkveld i dag, så det må dere få med dere! *STOLT*

God helg!! 💋

8 kommentarer
    1. Liker faktisk Sushi Bar på torget sin buffé enda bedre for der har de ikke baaare fritert scampi i alt. Men åh, si i fra om du finner lignende i Oslo – noe av det jeg savner mest etter å ha bodd fem år i Trondheim er sushi buffet! Eneste som finnes i Trondheim omtrent, så tok det litt for gitt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg