HEI FRA HELSINKI!

// Innlegget inneholder en annonselenke og reisen er sponset

 

Jeg og en gjeng andre bloggere er i Helsinki med Nelly!

Dro hit lørdag morgen, og setter snuten hjem allerede i kveld. Vi ble invitert fordi nelly skulle holde en stooor fest her i går kveld, og de hadde flydd inn influencers fra hele skandinavia for å bo sammen på “nelly hotel”. Kult eller hva? Nelly er virkelig helt sjuuuuukt flinke når det kommer til å stelle i stand og ikke minst på å skjemme oss bort. Blir like amazed hver eneste gang! Føler meg SÅ heldig som får dra på slike turer. Det beste er jo at jeg i tillegg får dra med noen av mine beste venner (og kollegaer) 💕💕💕💕💕💕💕

Processed with VSCO with c7 preset

Processed with VSCO with c8 preset

Altså- seeee!! Herregud så nydelige de er 💎Processed with VSCO with c8 preset

All that glitterzzzz ⚡️ ⚡️ ⚡️ 

Processed with VSCO with c7 preset

Elgeburger med trøffelmajones og parmesan fries!! Jaddaaa 👅👅Processed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c7 preset

KJOLE HER ♥ Med koden “andrea20” får du 20% rabatt på alt fra nly-brands resten av dagen 💋

Kveldens look! Disse bildene er fra før festen, og flinke meg tok med meg kamera og tok masse bilder der også- så det skal dere få se litt senere. Var virkelig helt fantastisk gøy og jeg må si nok en gang at jeg er SÅ takknemmelig. Tusen takk verdens beste nelly 😍❤️ 

14 kommentarer

Siste innlegg