JEG ER ENIG MED DERE

Hei fine dere ♥

Nå er ganske mange irriterte på meg, og det har stormet ganske kraftig i kommentarfeltet. Jeg vil bare si at jeg er helt enig med dere i at jeg har blogget veldig lite de siste ukene, og ikke minst at det har vært altfor mye reklame. Jeg skjønner kjempegodt at dere blir skuffet over å klikke dere inn her- det hadde jeg sikkert blitt selv også. Så hva er grunnen? Som sagt har jeg vært inne i en travel eksamensperiode, og oppi det har jeg også drevet med flytting. Ut av leiligheten på Majorstuen, så vært litt hos mamma og pappa, og nå har jeg flyttet inn til Fanny på Alexander Kiellands plass. Enkelt og greit har jeg bare hatt altfor mye i hodet og alt for mye å styre med på en gang, og da har jeg nedprioritert bloggen. Det har kommet annonseinnlegg, men det er fordi jeg MÅ holde avtalene mine. Der har jeg ikke noe valg en gang.. Så da har det blitt det jeg har gjort her på bloggen, og dessverre ikke noen vanlige innlegg. 

Fremover mot jul vil det komme fler annonseinnlegg, det må jeg innrømme. Er veldig travelt buisnessmessig i disse juletider! MEN, jeg skal prøve så godt jeg kan å skrive mange vanlige innlegg mellom disse- slik at det blir en god balanse. Det lover jeg 🙂 Kommer til å ha bloggen som nr 1 prioritet fremover, for jeg har virkelig kjempedårlig samvittighet for disse ukene. Har faktisk spilt inn et par videoblogger med Benny også, som jeg skal få redigert og postet asap. Ellers har jeg booket flere reiser etter nyttår som jeg gleder meg til å ta dere med på! ♥

Sender en stor klem til alle som klikker seg inn her, til tross for dårlige perioder.. Alle disse kommentarene betyr jo bare en ting, og det er at veldig mange liker bloggen min og ønsker at den skal være bra. Det setter jeg stor pris på! Skal som sagt gjøre det godt igjen- og vit at jeg er veldig glad i dere og denne bloggen 😘

42 kommentarer
    1. Tenker de fleste har forståelse for det. 🙂 Gleder meg til mer blogging! Gjerne update på treningen/kosthold når du kommer så langt at du har tid til å blogge mer.

    2. Skjønner utrolig godt at du ikke har fått blogget såå mye i eksamensperioden og mens du har flytter to ganger❤️❤️ Så pass på å ikke presse deg selv for hardt:))
      Er det forresten noen saker du «brenner» for? Hadde vært kjempe interessant å høre om💗
      Elsker bloggen din!!!<33

    3. Cathrine: Snill du er, veldig hyggelig å høre <3 Har selvfølgelig en haug av saker jeg brenner for, men har valgt litt å ha en sånn type blogg hvor jeg ikke uttaler meg noe særlig om meningene mine. Mest fordi det ofte kommer sterke reaksjoner og at det alltid vil være noen som vil være uenige... Men kanskje jeg tør å skrive sånne type innlegg etterhvert også 🙂 KLEM

    4. Tenker alle forstår det, men ikke lov ting du ikke kan holde. Da blir det dårlig stemning blant leserene dine. 🙁

    5. Kjønner ikke hvorfor du ikke bare slutter å blogge når du det sister åre har bmogget drit dårlig? Alle VEIT at du kun blogger for pengene, og dette bekrefter du ved å kun poste reklameinnlegg 24/7! Dette er ikke 1. Gangen du gjør dette, også kommer du alltid tilbake og unnskylder deg.. så flaut

    6. Problemet med dette er jo at du har falt ut av bloggingen for så å love å bli bedre veeeldig mange ganger nå. Men så er jo du Andrea kjent for å være veldig opptatt av penger og status, så du må vel bare fortsette for å klare å leve som du gjør

    7. Anonym: Penger er ikke alt her i verden, hadde jeg ikke likt å blogge så hadde jeg definitivt sluttet for lenge siden. Tenk på voe/emilie nereng som sluttet å blogge for et halvt års tid siden og ikke minst også slettet instagrammen sin- det skal jeg love deg hun tapte mye fremtidig inntekt på. Men hun gjorde det selvom, sikkert fordi hun var dritt lei og andre ting betydde mer enn pengene. Jeg har blogget i 9 år, så klart går motivasjonen min i bølger.. Ikke minst går livet mitt i bølger med dårligere og bedre perioder, noe bloggen også blir påvirket av. Men det betyr ikke at jeg ikke liker å blogge, er bare ikke alltid så jævlig lett og rosenrødt som alle tror.

    8. Personlig er en av grunnene til at jeg blir irritert når bloggere bare poster reklame, at det føles ut som de gjør så liten innsats men samtidig tjener ufattelig mye penger. Det føles liksom så urettferdig, at noen skal slite for hver krone mens andre skriver ett par innlegg i uka og får titusenvis av kroner i måneden for dette og kan leve ett glamorøst liv med alt de ønsker seg av klær, sminke, opplevelser, restaurantbesøk og reiser. Ofte så setter blogglesere (jeg vet at jeg gjør det i alle fall) mest pris på hverdagslige innlegg man kan relatere seg til, som jeg kan tenke meg at ikke krever så mye fra en blogger å poste- jeg hadde lett tatt til takke med iphonebilder og en update om hva du spiste til middag og hvordan det går med lesingen liksom <3 Så hvis du får til en slik balanse som du snakker om tror jeg at mange av leserne dine ville blitt veldig glade. Mener ikke dette som hat mot deg i det hele tatt- du virker som en herlig jente og jeg har lest bloggen din i en evighet så håper virkelig du får balansen til å gå opp, og lykke til videre <3

    9. Anonym: Status er det siste jeg bryr meg om, og det burde egentlig være ganske tydelig. Jeg møter ALDRI opp på noen eventer (utenom nelly-turer hvor jeg reiser sammen med venner), jeg har takket nei til hvert eneste tv-program jeg har blitt spurt om å være med på og jeg stiller ikke på et eneste intervju. Det finnes ingenting i meg som ønsker verken status eller å bli kjent, begge deler gir jeg faktisk langt faen i 🙂 Penger liker jeg selvfølgelig som alle andre, men som jeg svarte på kommentaren under her så hadde jeg absolutt sluttet å blogge for lenge siden hvis jeg ikke likte det. Hvem klarer å blogge i 9 år uten å ha noen interesse for det??? Er bare ikke alltid like lett og motivasjonen er ikke heller alltid på plass, men jeg VIL og jeg PRØVER 🙂

    10. Synes helt ærlig ikke det gjør noe om du har masse annnonseinnlegg! Synes du skriver bra å har fine bilder i de, så er koselig å lese og se på uansett!:)
      Men selvfølgelig veldig kjekt når du blogger ofte alt i alt(spesielt om trening o:))
      Håper alt stresset ordner seg, og synes ikke du burde ha for dårlig samvittighet for mindre blogging, lov å leve litt liksom haha. Så får du ha lykke til på eksamen om du ikke allerede har hatt!:)

    11. Hehehehehe…Andre bloggere tar høyskoleutdanning med toppkarakterer og blogger bedre enn deg.
      Skjønner at du må holde avtaler,meeen du drar støtt og stadig på nelly eventer ISTEDENFOR å blogge,thats the problem,du eier jo ikke evnen til å prioritere.
      Flaks for deg at folk,inkl. Meg selv er for dumme og naive,og fortsetter å fylle opp kontoen din.

    12. Hanna: Vet du hva, det skjønner jeg KJEMPEGODT!! Litt av mitt problem er at jeg er så sinnsykt kresen på hva jeg legger ut her, og bruker utrolig lang tid på hvert eneste innlegg for å gjøre det “perfekt” i mine øyne. Tror det blant annet synes ganske godt på bildene mine, de legger jeg en stor jobb i 🙂 Det er litt dumt at jeg har blitt så “perfeksjonist”, for det gjør jo at ting tar mye lenger tid enn det bør ta og ikke minst gjør det at jeg dropper innlegg som feks “God morgen, her er knekkebrødene og kaffen jeg hadde til frokost”. Det er så mye jeg ikke føler er bra nok, og derfor mindre oppdateringer enn jeg faktisk kunne ha hatt. Skal virkelig prøve å gjøre alt for å endre meg der! Regner med at alle synes det hadde vært bedre med 2-3 greie innlegg om dagen enn et par skikkelig gjennomførte i uken, haha. Ellers må jeg selvfølgelig også klare å bli mer strukturert og få bedre rutiner 🙂 Men hyggelig at du har lest bloggen min så lenge, det betyr mye for meg! Takk for kommentar og klem til deg <3

    13. Louise: Haha, så søt du er! Det er veldig hyggelig å høre 🙂 Blir mer blogging om trening og kosthold fremover, er fortsatt i full gang med det og gleder meg til å motivere dere mer også! <3 Og tusen takk snille deg <3

    14. Synes ofte når du er på reiser at det ikke er særlig bilder av reisene, men mest bilder av outfits! Er gøy det og, men kult å se litt bilder av strand/kultur/omgivelser 🙂 og å skrive et innlegg tar ikke sååå lang tid, annebrith har 4 barn og blogger daglig, ida wulff he studert på høyskole og blogget nesten daglig, marthe borge er i fulle studier OG praksis og blogger vertfall annenhver dag. Se på det som en deadline å poste vanlige innlegg også, du rekker jo reklameinnleggene! 🙂 grunnen til at folk klager, er jo at de liker bloggen, ellers hadde man bare droppet det

    15. Jeg skjønner kjempegodt at det er travelt! har eksamensperiode selv nå og vet hvordan det er, forskjellen er at jeg slipper å drive en blogg på samme tid. Håper det har gått/går bra på eksamenene dine, ikke ha dårlig samvittighet for å prioritere utdannelse over blogg, det burde de fleste ha forståelse for! Uansett skal du ha poeng for å unnskylde deg og ta det opp, istedenfor å late som ingenting.Du virker voksen og fornuftig!

    16. det er fullt forståelig! bloggen er jo inntekt og da er det en selvfølge at det blir mye annonseinnlegg, som alle andre toppbloggere har!
      er innom så og si hver dag for å se om det er noe nytt, men det er jo fordi jeg ELSKER bloggen din <3
      håper du får en fin juletid fremmover og koser deg med familie og venner, jeg gleder meg til neste innlegg allerede hihi😽

    17. Til deg rett over: nå er bloggere privilegert med å jobbe fra hvor de vil og når de vil/har tid/motivasjon. Det er ikke en 8-4 jobb man må møte opp på så det argmuntet der hører ikke til alle og enhver lenger

    18. Kan du ikke heller avtale med deg selv att du blogger til samme tid hver dag. På morgenen for eksempel innen alt annet tar av i hverdagen. Ihvertfall da du ikke er på ferie / reise for regner med det blir andre rutiner da. Så er det kanskje lettere og prioritere? & så tror jeg att det er bedre du heller skriver att du har eller gjør det og det, så slipper du sikkert masse dritt kommentarer fordi du ikke oppdaterer. Liker bloggen og du inspirerer med stilen din💯

    19. Jeg skjønner virkelig din frustrasjon. Det er ikke alltidnlettnåmfp til bloggskriving i en travel hverdag men nok om det. Setter kjempepris på at du er tilbake nå.
      Hilsen tøsa i bdsmparet.com

    20. bra du er enig, men dette er vel den 569874125625663 gangen du LOVER å blogge masse mer fremover, så skjer det aldri. Kommer alltid noe i veien. Er som gutten som ropte “ulv ulv”

    21. Ser folk som kommenterer hvorfor du ikke klarer det mens andre bloggere klarer det. Vil gjerne si en ting til dokker: alle e FORSKJELLIG. Det andre klarer betyr ikke at alle andre klare. Skjønner det kjempe godt at Andrea prioritere skole overfor bloggen til tider. Det er ikke lett for alle å skal finne den balansen i livet. Spesielt når nye ting dukker opp, som flytting. Istede for å skal rakke ned på Andrea for at hun ikke er lik som de andre bloggerne, synes jeg vi heller kan motivere henne og rose henne. Hun klarer å gjøre sin jobb på bloggen, altså annonseinnleggene + skole osv. Det er mye mer enn mange mennesker klarer. Blir så lei meg av å lese andre hakke ned på noen for at de ikke er lik som alle andre. Det er ikke sånn at hun er falsk å skyv det under teppe, hun står fram å sier «beklage!». Jeg sier STÅ PÅ ANDREA!! Synes du skal være stolt av alt du klare å oppnå.

    22. Snille søte Andrea! Har lest bloggen din siden du tuperte håret og fortsatt var sammen med Axel, og kommer til å fortsette og klikke meg inn her til du sier du er ferdig for godt, haha 🙂 Heier på deg! Klems fast leser

    23. Hei, kunne du lagt et innlegg der du sier hvilke extentions du bruker og hvordan du farger håret ditt? Kan ikke finne tidligere innlegg om dette:(

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg