PIZZA NIGHT

// Sponset tur

Processed with VSCO with p5 preset

Her har dere de to søtnosene og bestissene våre i nelly-teamet! Nina og Goran. Virkelig verdens fineste mennesker! De er ikke bare kollegaer, men har også blitt gode venner av meg. Blir det bedre enn det? ♥​♥​♥​Processed with VSCO with p5 presetProcessed with VSCO with p5 preset

Vi spiste på en pizzarestaurant med navn “1889 fast fine pizza”. Anbefales hvis dere er i Stockholm! Herlig atmosfære og veldig bra mat 🙂Processed with VSCO with p5 presetProcessed with VSCO with p5 presetProcessed with VSCO with p5 presetJulia ♥

Litt bilder fra i går kveld i Stockholm! Skikkelig kosekveld 🙂 I dag er det duket for den store nelly-man julefesten, og jeg gleder meg masse. Kult lokale, gratis alkohol og en haug av kjekke boys. Er jo som sagt nelly-man fest, så da er det typ 85% mannlige influencers tilstede. Haha, WINNING å være jente da. Kjenner et par av de som kommer, blant annet Eric Hagberg og Viktor Frisk- og det skal bli veldig hyggelig å se dem igjen. Kan ikke se for meg at denne kvelden kan bli noe annet enn sykt bra??! Tar med meg kamera, så skal dere få se bilder i morgen ⚡️⚡️⚡️

14 kommentarer

Siste innlegg