UKEN SOM GIKK

Ukens tanke: Tja, mye man kunne tatt her.. Men jeg har tenkt endel på hvor lykkelig jeg er i det siste. Bloggen min har jo egentlig aldri gått dårligere og jeg har jo mistet ekstremt mange lesere de siste to årene, men allikevel har jeg kanskje aldri hatt det bedre. Et godt eksempel på at penger, likes og followers ikke er det som gjør deg lykkelig? Vel.. Jeg bare føler meg skikkelig takknemmelig for livet mitt, og ikke minst for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg har så mange som er glad i meg, og så mange virkelig ekte, gode venner som alltid stiller opp. Det er ingen selvfølge og noe jeg er utrolig glad for! Også blir jeg bare tryggere og tryggere på meg selv for hver dag som går, og ikke minst mer glad i meg selv. Jeg vet mer hva jeg vil, hvordan jeg vil være og hva som er viktig for meg her i livet. Det kjennes SÅ godt ♥

Ukens opptur: Denne uken har det skjedd ganske mye nice! Jeg flyttet inn hos Fanny, hadde to fantastiske dager i Stockholm med nelly og var på finalefesten til farmen i går. Har til og med vært en svipptur innom Bergen også, haha.. Det var riktignok bare for å jobbe med regnskap da, så det var ikke så altfor morsomt. Men absolutt skjedd mye gøy den uken her- det liker jeg! 

Ukens nedtur: Haha, denne er like vanskelig hver gang.. Kanskje at jeg ikke fikk trent en eneste dag forrige uke? Det er det nærmeste jeg kommer i alle fall, haha. 

Ukens mat: Det må jo kanskje bli pizza, siden jeg spiste det begge dagene i Stockholm. NAM! Tror dere det går an å bli lei av pizza??? Haha. Det er kanskje det beste jeg vet i hele verden, og helt seriøst guds gave til menneskeheten. 

Ukens film/serie: Ah, har ikke vært så mye serietitting den uken her.. Men kan innrømme at jeg har hatt helt sykt dilla på jakten på kjærligheten den siste tiden. Trodde det var verdens lameste program og mobbet foreldrene mine fordi de så på det, men så ga jeg det en sjanse og ble plutselig helt frelst selv- haha. Synes bare programmet er så sinnsykt kooooselig ? Og denne sesongen synes jeg var skikkelig bra. (nørd)

Ukens person: BENNY! Vi har vært sammen neste hele uken og jeg blir aldri lei den gutten der. Han er helt seriøst min sjelevenn, og jeg elsker han av hele mitt hjerte. Neste år har vi vært bestisser i TI år, wooop 💛

Ukens sang: Jeg har hørt på julesanger som en gærning hele uken, haha. Prøver med andre ord å komme i julestemning, og det fungerer sånn… halvveis. Appropos det så har helt seriøst mamma laget pakkekalender til meg i år! Altså, hjertet mitt smelter ♥ Hun hadde også sendt pakkekalender opp til trondheim til Madicken, sååå koselig. Verdens søteste og beste mamsi!

Ukens irritasjonsmoment: MØRKETID!! Haha, tydeligvis får jeg ikke lov til å kalle det for mørketid fordi jeg bor på østlandet og de som bor i nord har det mye værre.. Men jeg synes synd på oss Oslo borgere og resten av Norge anyways. 5 timer dagslys er ikke dritkult det heller, haha.. Heldigvis snur sola igjen om 10 dager i dag, og det skal bli helt nydelig med bittelitt lysere dager for hver dag som går etter 21 des 🙂

Ukens cravings: Jeg gleder meg bare til å være skikkelig sunn den uken her! Forrige uke var jo ikke akkurat noe å skryte av kosthold og treningsmessig, så denne uken har jeg lyst til å være flink. Tenkte jeg skulle ta meg turen bort til Smoothie Exchange snart for å kjøpe litt acai puré så jeg kan lage digge smoothiebowls, naaaam. Det er så sinnsykt godt og fresht 🙂 

Ukens gledingz: Jeg gleder meg til å reise! Planen er å reise endel etter nyttår, og et par turer er allerede booket. Shit så digg det skal bli, spesielt å komme meg til varmen. Aaaah!! Viktig å få flyktet litt fra vinteren, den er jo altfor lang 😜

Hvis dere har noen spørsmål kan dere stille de i dette innlegget- så tar jeg det med på neste “ukens spørsmål” ♥

16 kommentarer

Siste innlegg