ENDELIG FERDIG

AH, FERIE ♥ 

På mandag hadde jeg min siste eksamen, i sosiologi- og klarte å få en 5ér. Wooop!! Det var virkelig en perfekt avslutning på eksamensperioden, ble SÅ glad 🙂 Endelig er det juleferie, og null skole som henger over meg. Denne uken er planen å bare kose meg masse med venner, trene hver dag og selvfølgelig å gjøre en god jobb her inne. Kan dere ikke komme med litt tips til hva dere vil lese om? Er mildt sagt ute av rutiner, ikke minst kjenner jeg at jeg blir litt demotivert av alle drittkommentarene som har vært her inne den siste tiden- så trenger litt inspirasjon. Hadde satt stor pris på det 💛💛💛

Snakkes snart!

29 kommentarer
    1. Skriv gjerne om trening og kosthold:) tips og inspirasjon og kanskje før/etter bildene som du snakket om:)

    2. Kan du ikke blogge litt mer «real» og ikke bare ta tilgjorte bilder å skrive at du hadd en «super duper bra dag»

    3. Vlogger, fun facts, kanskje en litt mer personlig vri på innleggene dine (litt som Anniken og Kristine Ullebø, ikke skrive som dem, men litt personlig sånn som dem)

    4. hva du har kjøpt av klær den siste tiden, mat oppskrifter, outfits, dine julegavetips, sydentips? hehe

    5. En dag hvor vi følger deg time for time! At du bestemmer et klokkeslett du skal ta bilde av hva du gjør da 🙂

    6. Kjedelig med drittkommentarer, for synes du har vært flink i det siste jeg. Ser mange har interessen for trening/kosthold (innkludert meg selv), så kan være tips til øvelser, forslag til sunn og god mat, osv. Synes ofte det er koselig og se enkle hverdagsinnlegg. Trenger ikke sånn super lange innlegg da men et lite avsnitt med f. eks ´í dag var jeg på kafe med benny….´´, også legger du ved et par bilder av kafebesøket f. eks.

    7. Opp med humøret og på med lykke-hatten, Andrea!! For hva er det som egentlig betyr noe til syvende og sist;) sug inn den positive energien jeg sender deg!!! MASSE KJÆRLEIK

    8. Antrekk! Elsker stilen din <3 ellers er det gøy med hverdagslige innlegg om hva du gjør. Eller sett i gang en spørsmålsrunde! Dine nyttårsforsetter hadde også vært gøy å se 🙂

    9. Jeg vil gjerne lese mer om kosthold og oppskrifter, og inspirerende trening! Hvilke øvelser liker du best? Hvordan trener du cardio? Gode og sunne oppskrifter.
      Jeg vil også gjerne lese om sminketips og mote. Hva gleder du deg til med ss18?? Hvilke trender vil du ikke bruke fra ss18?
      Men helst vil jeg lese om deg personlig. Hva skjer om dagen? Skal du reise snart? Og hvor?
      Oslotips! Hvor spise/dra på date/dra ut med venninner?

    10. Gratulerer med eksamen, og god jul! Jeg vil gjerne lese litt om tips om bra treningstøy!! Synes det er vanskelig å finne bra trenings tightser, og noen bra treningsrutiner 😀

    11. Hei! Jeg vil gjerne lese om hvordan det er å ta opp fag, hvirdan du øver osv. Gratulerer foresten! Ellers er det også veldig kjekt med mote og trening. Du er rå!

    12. Skriv reiseblogger/tips! Spisesteder, barer, shopping, hoteller osv i storbyer du har vært i det siste <3 evt dine favoritt weekendbyer?

    13. gratulerer så mye med karakteren!!! og ferie! det må føles helt herlig, hvertfall så mye du har jobbet med det! 😀 skjønner du syns det er kjipt å blogge når folk er så stygge i kommentarfeltet. håper likevel du finner motivasjonen igjen og vil skrive om ting du bryr deg om, om det så er klær, sminke, trening eller fest. Hadde vært gøy å se bilder fra julen din, hvilke planer du har fremover og hvordan dere har det hjemme hos Fanny og deg 🙂 og Molly da! mer Molly på bloggen!

    14. hei andrea! 🙂 jeg leser bloggen din innimellom, og er ikke en av de som klikker meg inn her hver dag. jeg tenkte bare å si fra om at jeg reagerte litt på denne setningen: “Er mildt sagt ute av rutiner, ikke minst kjenner jeg at jeg blir litt demotivert av alle drittkommentarene som har vært her inne den siste tiden- så trenger litt inspirasjon”. jeg skjønner godt at man kan bli demotivert av å få negative kommentarer, jeg har tidligere blogget i 5-6 år selv, og et godt hvordan det føles. samtidig, så tenker jeg at dette er faktisk jobben din. en jobb du har valgt helt selv. du får godt betalt for det, og innholdet velger du i stor grad selv. da føles det litt rart å skulle lese en setning som den ovenfor. håper du klarer å få inspirasjon fra hva enn det måtte være, men hvis du føler veldig på dette med dårlige rutiner og motivasjon, så er det ingen som har tvunget deg til å holde liv i denne bloggen. dette er som sagt faktisk jobben din. når det er sagt, ønsker jeg deg lykke til videre 🙂

    15. Jeg vil gjerne se bilder av litt andre ting enn bare deg, hehe! Litt av det du driver med også videre..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg