DEN LILLE FAMILIEN

Hei fininger! ♥

Nå er jeg tilbake i Oslo etter julefeiring på hytta med familien. Julen er så fantastisk koselig, og uten tvil årets høydepunkt. De samme filmene på tv’en, gaver under treet i stua, julestrømpe og den klassiske julematen.. Alt tar deg liksom tilbake til barndommen igjen. Herreguuud så magisk julen var da man var liten! Jeg husker at jeg ikke klarte å sove en gang fordi jeg gledet meg så mye. Den spesielle følelsen man hadde da kan man nok aldri få tilbake som voksen, men så blir det liksom andre gleder med julen når man blir eldre- som god mat og bare det å kose seg med familien. Uansett så har jeg hatt en veldig fin jul, og det håper jeg dere også har 😄

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c7 preset

Liten photobomb fra hytta med favorittjentene mine 💞💞 Mamma ga alle tre nystrikkede gensere til jul- altså HVOR søt er vel ikke hun??? Til og med Molly fikk genser, haha! Så utrolig koselig, smelter helt. Og jeg elsker den nye genseren min ☺️ Hva har dere gjort i julen?

10 kommentarer

Siste innlegg