Om 6 dager…

.. DRAR JEG TIL GRAN CANARIA ♥

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

ENDELIG skal jeg reise igjen! Å reise er i mine øyne virkelig det beste som finnes, og jeg er aldri lykkeligere enn når jeg er på tur. Å våkne inspirert, motivert og livsglad hver eneste morgen klar for nye eventyr.. Ahhh ja!! Denne gangen går turen til Gran Canaria, og det er faktisk to år siden sist jeg var der nå. Som kanskje mange av dere husker har jeg vært der ekstremt mye, og bodde der sommeren 2014. Derfor er det selvfølgelig veldig koselig å dra tilbake 🙂 Jeg vet jo nøyaktig hvor man bør dra, bo, hva man kan gjøre, hvor man bør spise, hvor det er bra å sole seg osv. Benny og Henri blir med meg, så dette blir en skikkelig hyggelig liten bestisstur! Vi feirer 10 års vennskap i 2018, så da passet denne reisen helt perfekt. Gleder meg virkelig så mye, og det blir kjempegøy å ta dere med på tur igjen💞💞💞💞

21 kommentarer
    1. Kunne du kanskje skrevet en liten reiseguide? (Altså type sted, hotell, resturant, shopping) Jeg og typen tenkte oss en tur snart, men sliter å bestemme oss for hvor på grand canaria vi ønsker å reise 😀

    2. Hvorfor velger du å dra til Gran Canaria av alle steder? Finnes så mange fantastiske steder rundt om i verden, også i Europa

    3. Ååå kos deg såå mye Andrea!! Gran canaria er også et sted jeg absolutt elsker❤️❤️ Skal dit faktisk til vinterferien, og jeg er der nesten vært år.
      Det ser ut som bildene du tidligere har lagt ut er fra anfi stranden på arguineguin, det er den beste stranden !!!
      Det er også godt å høre at du tar deg en ferie for det fortjener du, og at du ikke jobber for aalt hardt. Jeg klarer nesten ikke å tenke meg hvor hardt det må være å studere og blogge samtidig!! Jeg klarer så vidt vgs i seg selv, jeg vurderer faktisk å droppe ut.
      Fullførte du vgs? Hvis ikke når fikk du nok?
      Håper du svarer på dette spørsmålet for jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre og jeg ser veldig opp til deg❤️❤️

    4. V: Oooh nice! Håper du får en fin tur 🙂 Anbefaler å dra på beach club’en på anfi del mar eller amadores, liker kanskje sistnevnte best siden der er det basseng. Også MÅ du spise på Taj Palace, en indisk restaurant- det er helt seriøst den sjukeste indisken i hele verden. Aldri fått bedre noen sted! Anbefaler restauranten på puerto rico senteret eller den som ligger i puerto rico havn, de er de beste 🙂 Bella Italia på Anfi har helt nydelig indrefilet og pizza. Ellers bør du ta turen til meloneras, og der bør du spise sushi på sushi mex. SÅ digg!! Også er det veldig fint der, masse bra restauranter og shopping! Er et kjøpesenter som heter el tablero som ligger 5 min unna. I meloneras er det også ørken hvor man kan ta veldig fine bilder!<3 ellers er mogan også en utrolig koselig fiskelandsby som kan være verdt et besøk, du kan google det. God tur! 🙂

    5. <33: Stemmer at det er anfi stranden :D Så herlig å høre, håper du får en kjempefin tur i vinterferien! <3 Jeg droppet ut etter å ha fullført 2 året på VGs, så gikk ikke siste året. Derfor jeg tar opp fag nå! Anbefaler ikke å droppe ut, er utrolig vanskelig og mye mer krevende å ta opp fag som privatist. Jeg anbefaler deg å holde motet oppe og fullføre, så kan du heller ta deg et friår når du er ferdig. Du kommer til å være SÅ glad for ar du fullførte, det lover jeg deg- skulle ønske jeg gjorde det selv. Masse lykke til og stor klem til deg <333

    6. Ocean Hill er et nydelig hotell! Bodde der selv rett før jul, og anbefaler på det sterkeste! Spesielt var utsikten fenomenal, og ekstra digg var det å kunne spise frokost i restaurant-terassen med en av de beste utsiktene mot havet! Gled deg!

    7. Å, kos deg masse på tur! Selv skal jeg til Gran Canaria om 7 dager! Aldri vært der før, så gleder meg masse!!
      Ha en finfin ferie❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg