MIDDAGSKOS

// Innlegget inneholder én annonselenke

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 preset

Den fine glitterbodyen min finner dere HER ♥

Noen bilder fra fredag hvor Andreas disket opp tidenes middag, så godt og så koselig! Men herregud dere- GODT NYTT ÅR!! Jeg elsker nyttårsaften, og jeg synes det er så spennende å starte et nytt år. Så mye kan skje på et helt år, og det er alltid gøy å tenke tilbake på alt som har hendt. Også gøy å tenke på hva det neste året bringer- kanskje har jeg en kjæreste å kysse 2019 inn med? Hvem vet, og uforutsigbarheten ved livet gjør jo nettopp at det er så spennende- spesielt nå som vi er så unge. Jeg elsker tanken på at jeg skaper mitt eget liv, og ikke minst lurer jeg syyykt på hvor jeg er om feks 10 år. 

Jeg hadde en veldig fin feiring i går, og bilder fra kvelden skal dere få se i morgen. Håper dere også hadde en fin kveld! Ellers er det bare 3 knappe dager igjen til Gran Canaria nå, og jeg gleder meg skikkelig. Wohoo 👙☀️🍹

6 kommentarer
    1. Matilde: Ville anbefalt å bo i meloneras, arguineguin, playa del cura eller Puerto Rico 🙂 Anbefaler hotellet jeg bor på nå: Ocean Hill! Ellers er lopesan baobab i meloneras sykt fint <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg