SUMMER IS BACK

… HELLO GC ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Okeeei.. Kan nesten ikke beskrive hvor deilig det var å flykte fra snøstorm til å hoppe i bikinien igjen ☀️☀️ LYKKEProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Vi har fått en SÅ stor balkong (og med tidenes utsikt)! Skikkelig deilig ♥Processed with VSCO with a5 preset

Beste Bennybooo ♥Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

INFINITY POOL ♥

Endelig er vi fremme på Gran Canaria! Tok 11 timer fra dør til dør, og jeg måtte dra hjemmefra allerede kl 5.30 i dag tidlig for å rekke flyet. I klassisk Andrea-stil la jeg meg selvfølgelig ikke før i 2 tiden på natten, så det resulterte i to timers søvn..Haha! Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv hver.eneste.gang??? Vurderte å døgne, men så konkluderte jeg med at to timer kanskje var bedre enn ingenting. Fikk ikke sove på flyet heller, så dere kan tro jeg er ganske så død nå. Vi har til og med vært å trent på hotellgymmet i kveld, HAHA. Faktisk ganske stolt over at jeg orket det 😉 

Nå er det natta, og så er jeg superklar for en fantastisk uke med to av mine beste venner her nede. Jeg er virkelig SÅ lykkelig og glad over å være her, det føles helt ubeskrivelig deilig å flykte litt fra vinteren. Akkurat hva jeg trengte nå! Gleder meg til å vise dere masse fine bilder de neste dagene, kameraet skal være med overalt 📸🌴☀️ 

15 kommentarer

Siste innlegg