EN JÆVLIG NATT

Hei finingene mine ♥

I natt slet jeg med søvnparalyse og alt bare var helt jææævlig.. Det er bare et eller annet som skjer med meg hvis jeg ligger i skikkelig underskudd på søvn- sånn som i går hvor jeg typ bare sov 1 time natten før. Har ikke opplevd det samme siden Ibiza hvor jeg hadde sovet sånn tre timer på to døgn, men hele kroppen og hjernen bare klikker helt. Vanskelig å forklare det, men hele kroppen min rister og er liksom superurolig. Akkurat som at jeg skulle vært rusa på et eller annet.. Også klarer jeg ikke å slappe av eller å tenke normalt, får bare opp masse skumle og ekle greier i hodet og faller inn og ut av søvn med mareritt. Sykt merkelig og skikkelig ekkelt! Heldigvis sovnet jeg til slutt, og jeg satser på at alt kommer til å gå greit i kveld. 

I dag har jeg mildt sagt hatt det litt bedre, haha. Vi dro til Anfi del mar og chillet på beach club’en der i timesvis. Herreguuud så deilig!! Jeg leser forresten en skikkelig interessant bok nå- skal vise dere den i løpet av de neste dagene her nede 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Bikinitopp fra Missguided // Belte fra Louis Vuitton // Shorts fra levis

Nå er vi klare for indisk til middag! Taj Palace har seriøst den sykeste indisken i verden, dit MÅ dere dra om dere skal til GC. Yummyyy 🤤🤤 

21 kommentarer
    1. Ser du tipser til taj Palace, tipper det er den på senteret? Er to stk i Puerto Rico i samme kjeden, og den som heter Taj Palace 1 ligger ved Portonovo/marinaen og er ikke kjent for å være spesielt bra, hvertfall ikke før. I motsetning til den på senteret 2 som er kjent for å være veldig bra!

    2. Marte: Har vært på alle taj restaurantene mange ganger 🙂 Synes både den på senteret og den i havnen er kjempebra! Selv har jeg egt ikke smakt noe særlig forskjell <3

    3. Søvnparalyse er jo det motsatte, at kroppen blir lam, og at man ikke kan bevege seg. Det er jævlig det

    4. Hei.
      Jeg og noen venninner vurderer å reise til Gran Canaria i påskeferien men er litt skeptiske til temperaturen. Vi vil ha det varmt, og er redd det ikke er varmere enn en god norsk sommer. Hva syns du om varmen og været? Er det litt kjølig eller er det varmt nok? Vi har også vurdert Kapp Verde for der er det jo tydelig varmere.. men igjen mye lenger unna og dyrere.. Takk for svar!

    5. Ida: Heihei 🙂 Det er varmt og digg her nå! Litt kjølig på kvelden, for kaldt å feks bare gå med en kjole- må ha en cardigan over. Men det blir bare varmere og varmere her frem mot sommeren, og i påsken er det betydelig varmere her enn det er nå. Jeg ville dratt hit da! <3

    6. Har du noe selvbruning på deg nå eller blir du veldig fort brun? Isåfall hvilken selvbruning?;) Utrolig fin farge 🙂

    7. Hei. Har slitt MYE med søvnparalyse selv. Visste du at det som oftest skjer når man sover på ryggen? Jeg har begynt å sove på siden, og har ikke hatt det siden. Selv om det er helt ufarlig så er det fryktelig ekkelt når man opplever det.

    8. Det er jo ikke søvnparalyse det der, det er jo bare mareritt og urolig nattesøvn. Ved søvnparalyse så samsvarer ikke hodet og kroppen; hodet er våkent og man kan se for seg masse greier, mens kroppen ligger fullstendig i ro og man klarer ikke å bevege seg. Paralyse – paralized – lammet. Det er mye fælere

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg