UT PÅ EVENTYR

Genser fra missguided // Shorts fra Levis

God morgen dere ♥ Nå er vi klare for dag 3 av ferien vår, og i dag skal vi ut på eventyr! Vi skal faktisk ri på kameler av alle ting- haha.. Har gjort det en gang før, men det har verken Benny eller Henri så da ville jeg ta de med på en liten opplevelse. Elsker å lage nye minner, og nettopp det skal vi gjøre i dag 🙂 Gleder meg! Ellers tar jeg sykt mye bilder her nede og har bloggen i hodet 24/7, så dere vil få se masse de neste dagene. Må bare få satt meg ned å se på alt, og ikke minst bruke hundre timer på redigering.. Kjedeligste i verden, men resultatet gjør det verdt det. Det er en grunn til at bildene på bloggen min er over gjennomsnittet finere enn andre bloggere sine, nettopp fordi jeg bruker mye tid på å få det “perfekt”. Og nei, da mener jeg ikke nødvendigvis meg selv- kan bruke like lang tid på et bilde av en tallerken med mat 😜

Anyways- håper dagen i dag blir morsom! Nå må jeg løpe, så vi snakkes senere 💋

27 kommentarer
    1. Hei! Ikke ri på kameler.. De lever under helt forferdelige, og grusomme tilstander. Bare fordi vi, mennesker skal få ri på de og ha det «gøy». Les litt om
      det, og sett deg inn i hvordan dyrene har det før du/ dere bruker penger på slike ting. Og værtfall vær klar over hva dere støtter!
      Ha en fin dag!:)

    2. Enig, men hun over her. Tenk dere om, og prøv og finne andre ting å legge pengene deres i- som ikke innebærer at noen skal lide for det. Det er utrolig viktig at man er klar over at så mange dyr har det helt forferdelig, for at vi mennesker skal ha det “gøy”. Og de eneste som kan endre dette, og gjøre noe med det er oss- forbrukere. Som fortsetter og betale, og betale for slike fornøyelser som skader dyrene.

    3. Å ri på kameler er akkurat like ille som å gå i dyreparken. Tro meg du finner ikke ut alt det råttne de gjør ved å gjøre «research»det holder såklart hemmelig,om all den informasjonen lå ute,så hadde vell ingen ridd de kamelene?

    4. Hei fine Andrea! Hvorfor svarer du ikke på hvor kjolen din fra nyttårsaften er fra? Håper du koser deg masse på ferie :):)

    5. Ser skikkelig deilig ut med sol og varme <3 Bare lurte på en liten ting, du snappet noen hvite sneakers her om dagen, hvor er de kjøpt? 😀 var skikkelig kule!

    6. “Det er en grunn til at bildene på bloggen min er over gjennomsnittet finere enn andre bloggere sine, nettopp fordi jeg bruker mye tid på å få det “perfekt”.” Hvordan vet du hvor mye tid andre bloggere bruker på redigering? Og hvem sikter du til her? :p Det er helt greit at du bruker mye tid på redigering og at bildene dine er fine 🙂 Det kan også være fint med naturlige bilder som ikke er overredigert også 🙂

    7. Du har veldig mange fine bilder på bloggen, det er helt sant! MEN som hun over sier så er det veldig fint med mer naturlige bilder som ikke skriker redigert.. Er selvfølgelig smak og behag da!
      Kos dere masse <3

    8. Liker veldig godt bildene dine og hvordan du redigerer de! Bruker du en spesiell app til for eksempel instagram? 🙂

    9. Du har fine bilder, men jeg tror de fleste leserne dine hadde satt mer pris på at du satt deg ned å skrev tekster, fremfor å redigere bildene i timesvis, som fører til at det blir færre innlegg på bloggen!

    10. Enig med Tiril over. Jeg foretrekker litt personlige innlegg med mer tekst, enn redigerte bilder. Når de uansett er så redigerte får de også et mindre personlig preg.

    11. Hvilken øyeskygge bruker du her? Har lett etter den fargen såå lenge! Kunne du være så snill å skrive et innlegg over hvilke produkter du har i sminkepungen?:-)

    12. Hei! Hvilken størrelse ble Bølgegenseren din strikket i?
      S/M eller L? Vet ikke ca hvor stor min kommer til å bli..

    13. «Vi skal faktisk ri på kameler av alle ting- haha» Ja HAHAHA det blir vel veldig artig, mens dyrene lever i et helvete. «Har gjort god research på denne kamelparken, og dyrene her har det veldig bra». Å gjøre research viser SELVFØLGELIG IKKE hvordan dyrene egentlig har det. Da hadde vel ingen dratt på slike utflukter. Omg!!!!

    14. Hei Andrea! Jeg lurte på om det er varmt der nede i GC, for jeg skal dra dit i februar og jeg lurte på om sånn ca hvor varmt det er der nå❤️ Det er forresten utrolig bra av deg at du sier ifra om dyremishandling og jeg beundrer deg for det og av du bruker stemmen din! Jeg er selv veldig opptatt av dyr og det varmer hjertet mitt at du også er det, du er et godt menneske, du:)
      Hilsen stor fan💗💗

    15. Kan du værsåsnill å lage en sminkevideo snart? Isj sånn sminke på som du har her. Du sminker deg sååå fint!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg