LA MEG REISE DIT JEG VIL

“Hvorfor velger du å reise til Gran Canaria når det er så mye annet å se i verden?”

Noe jeg synes er sykt merkelig, irriterende og komisk på en gang er at HVER gang jeg reiser til Gran Canaria så skal alltid en eller annen pirke på det. Det er tydeligvis en destinasjon som ikke “bra nok”.. Altså- er det tull? Først og fremst: Jeg har reist verden rundt, og snart har jeg vært på alle drømmedestinasjonene mine. Så ingen trenger å bekymre seg for at jeg ikke får sett nok av verden når jeg drar til GC- jeg har allerede sett mye og kommer til å se enda mer i fremtiden. MÅ man virkelig til Bahamas, Dubai eller Sydney hver gang man reiser? Sorry, men det er ikke alltid jeg orker å fly 15-20 timer for en ferie, og jeg synes Gran Canaria er en helt super destinasjon å reise til i blant. Jeg har vært der mye, det er billig og kort å dra dit- og jeg liker meg der. Hvorfor skal det være et problem for andre? Hvordan påvirker det noens liv om jeg heller drar til Gran Canaria enn Phuket? Haha, det blir jo bare for dumt. La meg reise dit jeg vil, når jeg vil ☺️

Processed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c8 presetProcessed with VSCO with c7 preset

Et lite bildedryss fra ferien vår.. <3 Savner varmen allerede! ☀️☀️

34 kommentarer
    1. Hvor på granca var du, og på hvilken strand?
      Har selv vært i Puerto Rico men synes det var helt forferdelig der! Men smak og behag som du sier! Lurer bare på om du har steder å anbefale! 😁

    2. Anonym: Jeg bodde i Puerto Rico, men holder meg så godt jeg kan unna senteret der og området rundt. Haha! Er mye harry-faktor, så skjønner godt at du ikke likte det. Men er også mange superfine steder- som anfi del mar, bildene i dette innlegget er der i fra 🙂 Om jeg skal på stranden er jeg enten der eller på amadores. Ellers er både Meloneras og Mogán to helt nydelige steder <3 Las Palmas, "hovedstaden", er også veldig nice. Aldri bodd der, men tatt et par dagsturer dit for shopping osv <3

    3. Ja folk er rare, er så mye annet i verden å sette seg inn i enn hvor noen skal på ferie og sitte å gruble på hvorfor. Ikke minst at de gidder å kommentere det.
      Ser maaange snåle folk kommenterer uten vett, synd enkelte har tilgang til tastaturet😌
      Ser ut som du har storkosa deg på ferie, blir litt sjalu😍

    4. Faktisk påvirker det noen sitt liv at du velger kortere flyturer (positivt). Du er med på å slippe ut mindre CO2 og dermed er det mer muljøvennlig, så folk burde heller synes det er bra at du gjør det slik haha 🙂 Men hva folk skal henge seg opp i altså..

    5. Takk for svar! Var på senteret der på kvelden ja, ble traumatisert 😂 Men der du var så det helt nydelig ut, så får vel gi det en sjanse til! Er så sykt lett og billig å komme deg dit! 😁

    6. Føler det på samme måte. Vi har hus på Gran Canaria, så er der hver ferie. Da jeg var yngre så syntes jeg det var skikkelig flaut å fortelle folk, noe jeg skammer meg over nå.
      Jeg tror at mange har et litt negativt syn på GC fordi det er et charter sted, og det reiser mye «rart» dit. Et sted blir jo assosiert med de folkene som oppholder seg der. Og alle kjenner vel hvertfall en som har vært på fylletur til «Granca». Men helt enig med deg. Gran Canaria er en perle, hvertfall hvis man vet hvor man skal gå og hva man skal se.

    7. Helt enig med deg, skjønner ikke at folk bryr seg. Jeg har reist en del rundt i verden og trives med det, men noen ganger er det deilig å dra til litt enklere destinasjoner man er kjent med 🙂

    8. Helene: Åh neei!! Uff så trist at du følte det.. Synes du skal være STOLT av å ha hus på GC, ikke mange som er så heldige å ha et feriehus i spania <3 Som du sier: er mye harry folk og mange harry steder, men det definerer ikke øya på noen måte. Den har sine perler, bare viktig å vite hvor man bør dra og hva man bør holde seg unna 🙂 Klem til deg!

    9. GC passer godt om du bare vil senke skuldrene og slappe av og ha det kjekt. Tror det en del misunnelig folk der ute som ikke synes du bruker «mulighetene» dine godt nok…
      Bare dra dit du føler for du Andrea <3

    10. Hei.
      Har du erfaring med å være i GC i mars ? Og hvilken by anbefaler du og reise til (barnefamilie)?:)
      På forhånd takk for svar:)

    11. Skjønner hvorfor folk lurer, når det i bunn og grunn ikke er et fint sted. Bestemor bodde på gran canaria i mange år, husker jef hata å være der. Hang bare på stranda hele dagen, fordi jeg syns rett og slett det ikke er noe annet å gjøre. Nå har vi hus i Marbella og jeg eeeeelsker det, SÅ ‘mye bedre!

    12. Hei Andrea! jeg synes at det er kjempefint at du velger å dra til CG, viser bare at du er akkurat sånn som oss alle andre, og ikke sånn snobbete blogger som SKAL reise på luksusferie bare fordi de er en toppblogger.

    13. Enig.. Er så lei av at folk snakker ned om gran Canaria.. Spesielt de som aldri har vert der og som har hørt at det er “harry” fra mennesker som kun har vert på senterne i playa og Puerto rico..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg