BERGEN PÅ SITT BESTE

I helgen var jeg i Bergen, og for en gangs skyld var det faktisk helt nydelig vær. I Oslo er fint vær en selvfølge, og i Bergen er hele byen i ekstase om solen titter frem. Husker det så godt fra da jeg bodde der: hvis det ikke regnet så kunne man ikke ligge inne uten dårlig samvittighet- da måtte man ut å nyte det fantastiske været.. Selvom det var overskyet 😉 

Anyways! Vi tok turen opp til fløyen, som er en veldig fin tur. Om man ikke orker å gå opp kan man også ta fløibanen, men lover dere at det ikke er spesielt slitsomt. Tar typ 20-30 min, og er egentlig bare en deilig tur med litt høyere puls. Fjellene er virkelig noe jeg savner nå som jeg bor i Oslo. og det er uten tvil noe av det beste ved Bergen. Både Stoltzen og fløyen har vært to store favoritter, men jeg har besteget et par andre topper også- hehe. Ingenting slår premien på toppen, nemlig tidenes utsikter! Elsker det <3 Skal dere til Bergen MÅ dere teste ut et av byfjellene, virkelig en herlig opplevelse 👌🏽

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with c2 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Haha, blir litt flau over outfiten min på disse bildene 😂 Hadde ikke pakket med meg treningsklær, og Julia hadde ingen treningsjakker- så da hadde jeg ikke noe annet valg enn å bruke pelsjakken jeg reiste med. Skikkelig blogger på fjelltur, LOL! 

Processed with VSCO with c2 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Julia 👯‍♀️

Det var en veldig hyggelig helg i Bergen! Er så takknemmelig og glad for at jeg har fått to “hjem”, med mange jeg er glad i begge steder. Selvom jeg elsker Bergen og alt det har gitt meg, så kjenner jeg allikevel at Oslo er riktig for meg nå. Så får man heller se hva fremtiden bringer- kanskje jeg flytter tilbake en dag 💛

5 kommentarer
    1. Har du vært på Ulriken? Det er favoritt-turen min i Bergen, spesielt hvis man går ned “bak/rundt” fjellet, ikke der man kom opp- sykt fint og ofte mye færre folk så man går litt alene på fjellet som er en fantastisk følelse <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg