#23!!

Verdens beste søster ♥

Hei dere!! I dag har jeg bursdag, og jeg er 23 ÅR!! Haha, hvor sykt er vel ikke det.. Jeg var jo akkurat 15. Nå er jeg i Stockholm med Benny og Madicken, og vi er her for å feire bursdagen min. Ville bare være et annet sted enn Oslo på den store dagen, og da var Stockholm et perfekt alternativ mtp at vi kjenner mange her og er her ganske ofte. Enn så lenge har jeg i alle fall hatt en fantastisk dag med to av mine aller nærmeste, og jeg håper kvelden lever opp til forventingene. Snakkes mer i morgen 😘😘

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg