JEG REISER IGJEN ✈️

Bilder fra weheartit.comSee u soon, Thailand 🍍

Som jeg skrev før jul så var planen min å reise mye de neste månedene. Og ja.. Når jeg bestemmer meg for at jeg vil reise- da reiser jeg, haha! Første stopp er Thailand, og dit drar jeg og søsteren min i dag. Har vært i Thailand to ganger før, og det er uten tvil et av mine favorittreisemål. Ingenting slår å ta en longtail båt ut til noen av verdens mest fantastiske øyer, og så slappe av der en hel dag uten beskymringer. Gleder meg sånn til to uker med sol, varme, sand, hav og nye eventyr!

Hade vinter og hade Norge, kommer IKKE til å savne dere 😜🐡🌴🌍☀️

14 kommentarer
    1. Hvordan har Madicken tid til å reise så mye? Går samme studiet som hun og det er jo CRAZY mye å lese på…

    2. Heldig! Alltid drømt om å reise masse, men så var det de pengene da. Håper du poster masse bilder . Kos dere MASSE😚😚😚

    3. Åhh, så herlig! Du har ikke lyst til å lage et innlegg om hvordan du bestiller tur etc? Syns noen ganger det er vanskelig å finne fine steder osv, + at jeg er lite kreativ! Haha. Så hadde vært helt supert om du ville fortelle litt om hvordan du gjør, hva du ser etter og hvilke selskaper du liker, for eksempel. Rett og slett noen reisetips!

    4. Heldig som skal til Thailand, kom nettopp hjem derfra selv. Om dere skal til Phuket-området vil jeg anbefale og besøke Phuket Elephant Sanctuary, der de kjøper gamle, misbrukte og skadde elefanter fra turisme og annen industri og lar de leve fritt! Veldig givende dag! 😊

    5. Med mindre fotografen av disse inspobildene har samtykket til at de skal brukes I offentlige kanaler, så er det faktisk ikke lov. Ref opphavsrett, åndsverkloven.
      Selvom bildene ligger ute offentlig på Google, Pinterest, weheartit e.l, så er det ikke lov å publisere uten tillatelse – selvom det bare er til inspirasjon 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg