DET FØLES SÅ BRA

// Lokal tid Phuket: 02.32

Hellu!

Vi har helt ærlig ikke gjort noe spesielt her i Phuket enda, men disse første dagene har jeg vært så jetlagged at jeg ikke har orket så mye annet enn å ta det rolig. Soling, bading, spising, lesing og soving ♥ Haha. Er forsåvidt like greit, skal jo være her i to uker- så har jo ikke akkurat dårlig tid!

Men jeg kjenner virkelig i hele kroppen hvor lykkelig jeg er for å være her nede, og ikke minst hvor mye jeg hører hjemme i varmen.. Jeg har det SÅ bra! Nyter livet og kobler 100% av. Det beste av alt er at jeg har TRE reiser som venter på meg etter Thailand, så ingen grunn til å stresse over å måtte være hjemme i kalde Norge på en stund- haha. Dere vet om en av de: Sri Lanka- men etterpå skal jeg fortelle dere om enda en! Det er en by jeg elsker av hele mitt hjerte og nesten ikke klarer å begripe at jeg endelig skal tilbake til.. Hvor tror dere at det er? 😉

Body Nelly // Shorts Levis // Armbånd og belte Louis Vuitton // Klokke Daniel Wellington

8 kommentarer

Siste innlegg