TAKK

// Lokal tid i Thailand: 02.36

Åh, så hyggelig å logge inn igjen her etter gårdagens innlegg. Så mange fantastiske og kunnskapsrike mennesker med gode verdier som leser bloggen min.. Wow! ♥ Dere er best. Tusen takk for støtten, og ikke minst tusen takk for alle tips 🙂 Jeg har allerede lest mye og sett flere dokumentarer, men det er jo alltids mer der ute. Gleder meg virkelig til å lære videre, dette føles SKIKKELIG bra. 

Ellers koser vi oss veldig her i Thailand. Tror faktisk aldri jeg har tatt livet så med ro på en ferie før, og jeg kan nesten si at vi ikke har stresset et eneste sekund. Jeg vet bloggingen ikke har vært mye å skryte av siden jeg kom, men jeg kjente rett og slett at jeg trengte noen dager på ferie uten å tenke *blogg blogg blogg* døgnet rundt. Ikke stresse over å måtte ta bilder, og bare kunne løpe rundt sminkefri og gjøre som man vil. Det har vært deilig 🙂 

Nå har vi kommet oss til Ao Nang/Krabi etter en uke i Phuket, og hit blir vi frem til torsdag natt hvor vi setter snuten mot Norge. Sist jeg var her var med exen for 4 (!!!) år siden, og dette er virkelig et nydelig sted. Mye roligere enn Phuket, og de mest fantastiske øyene dere kan tenke dere ligger rundt Ao Nang.. Akkurat hva jeg ønsket meg nå! Ellers skal dere få masse mer bilder fra Thailand snart, LOVER.

7 kommentarer
    1. Hei. Skal til Thailand snart. Har du ca budsjett på de ukene du er der? Er så vanskelig å vite om man skal ha 10 000 eller 20 000 i bruks penger på to uker liksom!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg