YOU ASKED, I ANSWER

Skal til Thailand snart- har du ca budsjett på en to ukers ferie? Thailand er megabillig, noe som er helt nydelig. Her kan man skjemme seg bort som bare det til en billig penge! Hitill har vi vært her ca 10 dager, og tipper vi ikke har brukt noe mer enn maks 4000 kr hver 🙂 Og da har vi IKKE tenkt over forbruket vårt og kost oss så mye vi har hatt lyst til. Sweet!

Hviliket hotell bodde du på i Phuket? Duangjit Spa & Resort! Var mye finere i virkeligheten enn jeg trodde det skulle være. Fantastisk serveice, gigantisk resort og helt nydelige omgivelser. Anbefales på det sterkeste ♥

Har du fortsatt planer om sykepleien til høsten? Jepp 😄

Hvor er bh’en fra?

Processed with Rookie Cam

Den er fra For Love & Lemons! Et av mine favorittmerker 🙂

Hva het den boken du la ut på snapstory? Syrinpikene. Handler om 3 forskjellige kvinners liv under andre verdenskrig, hvor deres historier blir flettet sammen etter hvert. Er ikke ferdig med boken enda, men hittil er den utrolig sterk og fin! 🙂

Så du la ut på snap at du gikk på mølla i 90 minutter. Lurer på hvordan du klarer å gå så lenge? Jeg blir lei etter 10 min, noen tips? Haha, ja mølla kan være litt kjedelig. Synes alltid det er verst i starten og så går det seg til etterhvert! Da jeg gikk i 90 minutter så jeg faktisk på en av favorittseriene mine på mobilen i mens jeg gikk, noe jeg anbefaler på det sterkeste. Tiden går så fort! Så det burde du teste ut ♥

Når drar du til Australia? Tror det er 23. mars! Gleder meg skikkelig.

Hvilket flyselskap fløy dere ned med? Bestilte reisen via Ving, og fløy da direkte fra Oslo til Phuket med Thomas Cook Airlines. Charterselskapene er eneste måten å fly direkte til Phuket på! Norwegian og SAS flyr kun direkte til Bangkok 🙂

Processed with VSCO with a5 preset

Hvilken bank har du? Er du fornøyd? Har DNB og er faktisk superfornøyd med de. Nettbanken er veldig brukervenlig og kundeservicen er upåklagelig (ikke sponset nei, haha).

Hvilket program bruker du til å redigere bilder? Lightroom og/eller Vsco cam ♥

Hvordan har du råd til å reise såpass mye som du gjør? Har råd fordi jeg tjener godt på bloggen (og insta/snap) 🙂 Føler meg utrolig heldig og takknemmelig som har muligheten! 

Hvor kjøper du bikiniene dine? Veldig forskjellig! Men har mange fra Victorias Secret, Missguided, Nelly og Pinkyswear. 

Så du dater fortiden? Haha, neeeei det gjør jeg ikke.. Har en liten guttepause nå- orker ikke 😂

Er bildene fra Blue Lagoon tatt med det nye Leica kameraet? Yeees 📸📸

Processed with VSCO with a5 preset

Har ikke vært så altfor flink til å svare i kommentarfeltet de siste ukene, så derfor samlet jeg heller spørsmålene jeg fant i et eget innlegg! Bare å spørre om dere lurer på noe mer ❣️❣️❣️

19 kommentarer
    1. Skal til krabi neste uke! Har du noen steder å anbefale der nede? Ting å gjøre, eller resturanter?<3 kos deg videre!!

    2. Håper du koser deg i Thailand! 😃 Jeg skal også dit i mars, så håper du kan ha en Thailand-guide 🤞🏻☺️

    3. Hvor anbefaler du å dra av de plassene du har vært, skal til Thailand om ikke lenge selv 🙈 Har ikke bestilt fly fra Bangkok enda fordi vi er usikre på hvor vi skal ta turen. Liker å gjøre en god del på ferie 😊

    4. Hei, jeg lurte på om du kunne fortelle hvor du kanskje tenker å studere sykepleien til høsten?❤️

    5. Ser du har planer om sykepleie. Hvordan kan du da prestere å legge ut bilde av at du har tatt blodprøve og det fremstår som om det er noe jævlig du har vært gjennom.?? Får nesten litt latterkrampe av det. Håper du er klar for å studere noe så sinnsykt, for du har veldig mye å lære:) mvh stolt sykepleier

    6. Gjør du mye cardio? Hvordan trener du nå? Er du generelt i mye aktivitet i hverdagen uten om trenging, like om du om går mange skritt? Håper du kan ta en oppdatering på det

    7. Hei! Lurer på om du kan skrive et utdypende innlegg om å ta opp fag? Det virker i hvert fall som om du har klart det veldig bra! 😀

    8. Hei! Har bestilt bikini fra Pinkyswear for 2 uker siden og den har enda ikke kommet, er det vanlig? Får ikke kontaktet dem på noen som helst måte. Hadde satt pris på svar☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg