JEG ER I SRI LANKA

// annonse: reise i samarbeid med Lapoint

Hellooo ♥

Beklager virkelig at dere ikke hører fra meg igjen før nå, men jeg har vært helt utslitt og ble også veldig dårlig. Måtte rett fra Gardermoen og til legevakten da jeg kom hjem fra Thailand, og der måtte jeg til og med sove over en hel natt på “observasjon”. Fikk nemlig en ganske alvorlig allergisk reaksjon på myggstikk.. Det førte til at jeg ble veldig dårlig, bena mine var som to hovne tømmerstokker og jeg ble “kvelt” og slet med å puste. Det var ganske jævlig.. Men nå er jeg heldigvis fin igjen, og har kommet meg til Sri Lanka- haha! Ingenting stopper en så reiseglad person som meg skjønner dere 😉

Jeg og Anna er i Sri Lanka på surfcamp med Lapoint, og vi kom frem i går. Turen var lang, men det som ventet oss var uten tvil verdt det! Fy søøøøren så fint det er her.. Lapoint har to camper i Sri Lanka med ca 5 min gåavstand, og vi bor i “Beach Villa” som ligger bokstavlig talt rett på stranden. Her bor vi som konger med egne kokker, fantastisk fine rom og surfing rett utenfor døren. Er også så mange hyggelige mennesker her, så vi får masse nye bekjente og er sosiale døgnet rundt. Det første jeg tenkte da jeg kom hit var “faen at jeg bare skal være her en uke”.. For helt seriøst, her kunne jeg lett blitt i flere mnd! Dette er PARADIS ♥

Processed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 preset

En av mine nye venner 🐶💞

Processed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 preset

Anna baben 🍉Processed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 preset

Et lite bildedryss fra hvordan vi har det- mer får dere se senere! Er det ikke nydelig her??? ♥ 

Allerede klokken 6 i morgen tidlig er vi klare for ukens andre surfekurs, og da skal vi surfe i soloppgangen. Gleder meg veldig, det må jo være en skikkelig fin opplevelse 🙂 Var forresten så deilig å komme tilbake på surfebrettet igjen, kjenner jeg har savnet det skikkelig. Lite slår å leke seg i bølgene! 🏄🏾‍♀️🏄🏾‍♀️

12 kommentarer

Siste innlegg