SRI LANKA VIBES

// annonse: Reise i samarbeid med lapoint

– YESTERDAY AT THE DOCTORS HOUSE –

Her kommer litt bilder fra i går! Jeg og mange andre fra begge campene dro til et skikkelig kult sted som heter “The doctors house”. Der var det marked, live musikk, fult av unge mennesker, god stemning, nydelig mat og en bar med alt du måtte ønske. Er noen australiere som står bak konseptet, og jeg digget stedet. Sååå- er du i Sri Lanka så bør du ta turen hit! 🙂 Etter å ha vært der var det klart for middagsbuffet på et helt sinnsykt fint hotell som heter The Foretress, og så dro jeg og mange av de andre videre på flower power party. Sistnevnte var megagøy med 80’s tema og skikkelig hippestemning! 🌸🌺🌼

Processed with VSCO with a4 preset

Funfact: Bygget til høyre er et 200 år gammelt tidligere nederlandsk sykehus 👻

Processed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 preset

CHEERS ♥

Processed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a6 preset

Linn fra Sverige- en av de søte jentene fra campen vår ♥

Processed with VSCO with a4 preset

Veggie piiiizaaa!! Denne var helt nydelig 🌱💕

Processed with VSCO with a4 preset

Flower power party! Hit dro faktisk jeg og noen andre fra campen i går kveld og festet til 5 (!!!) i natt, haha. Sykt gøy 🤪🍻

Processed with VSCO with a4 preset

Var så mye mennesker der, og en haug med backpackere fra hele verden! Faktisk ser man nesten aldri andre turister her nede, så fikk nesten litt sjokk av å plutselig se så mange på et og samme sted.

Processed with VSCO with a1 preset

Madi, min nye australske venn og surfelæreren vår 😻🏄🏻‍♀️

Noe jeg elsker med å være her på surfcamp med Lapoint er nettopp hvor mange man blir kjent med! Anna ville ikke være med på verken The Doctors House eller Flower power party, men det gjorde ingenting siden jeg har fått så mange venner her! Med andre ord kan man gjøre litt som man vil selvom man er på ferie sammen, rett og slett fordi det er så mange andre her som man også kan være med. Skikkelig nice! Er faktisk utrolig hvor close man blir av å bare være sammen en uke, og jeg kjenner at jeg synes det er litt trist at vi alle skal forlate hverandre og Sri Lanka snart… Blir liksom litt som familien din når man bor under samme tak og ser hverandre nesten 24/7 ♥

7 kommentarer

Siste innlegg