THE LAST MORNING

// annonse: Reise i samarbeid med lapoint

HOLA!

I dag er siste dagen vår her i Sri Lanka, og jeg kjenner faktisk en skikkelig klump i magen nå. Denne turen har faktisk gått over all forventning, og dette er uten tvil en av de beste turene jeg noen sinne har hatt. Så utrolig gøy å besøke et helt nytt land, og ikke minst veldig gøy å se Sri Lanka slik det er nå før det kanskje blir mye mer turistifisert om noen år.. Siden det ikke er så altfor lenge siden det var borgerkrig her så er Sri Lanka et relativt nytt reisemål for turister, og jeg synes det var interessant å reise til et sted hvor man virkelig får sett landet på “ekte” uten at det er ødelagt av turistnæringen.

Sri Lanka er virkelig et utrolig vakkert land med utallige fantastiske steder å besøke, maten er kjempegod (masse forskjellige curreys), menneskene her er så hjelpsomme og snille, og det er veldig billig å leve her. Vurder virkelig å ta turen hit, og gjerne med Lapoint! Da får du både venner og lært deg å surfe i samme slengen 😉 

Nå skal jeg og brettet ut å leke oss litt i bølgene, og så skal jeg sørge for å få den siste tænen på plass.. 🌞 Vi snakkes dere ♥

11 kommentarer
    1. Såå fine bilder!! Du ser også vilt bra ut som alltid<33 jeg lurer også om det er en type hårextensions du kan anbefale?
      Ha en fantastisk tur videre, Andrea!!💕 (ps: du er en utrolig stor inspirasjon for meg!!)

    2. Hei!
      Kan jeg spørre om hvor mye du fyller i leppene?
      Blir de veldig hovne etterpå, og hvor lenge er de det?
      Er det sånn du ikke vil bli sett av folk etterpå? hehe.
      Et sted du kan anbefale?
      🙂

    3. Hei Andrea! Elsker bloggen din, men det er en ting jeg har lurt på lenge. Er du glad i interiør? Har aldri sett noe særlig til innredningen din i leiligheten din, og synes dette kunne vært så spennende å se noen bilder av❤️ Håper du kan få til dette!

    4. Må nesten bare spørre…
      Går du kledd rundt sånn på den måten der borte?
      Eller tok du av deg noen av klærne for å ta bilde?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg