A DAY IN LA-LA LAND

God morgen til meg og god kveld til dere! ♥

LA turen min begynner å ta slutt allerede, og i morgen kveld skal vi hjem. For å være helt ærlig så føles det egentlig ganske greit å skulle hjem nå, for jeg kjenner jeg begynner å savne Oslo. Ferie er superdigg, men nå har jeg jo nesten vært borte i hele 2018 og kjenner at jeg kaaanskje er litt reiselei- haha. Savner norsk mat, trening, hverdag, venner og lille Mollymolls..  Så det skal faktisk bli ganske digg å komme hjem igjen! Men vi koser oss absolutt her nede og nyter den siste tiden 🙂 I dag tror jeg vi skal en tur til Santa Monica, for der har jeg faktisk ikke fått vært enda. Ser sykt hyggelig ut der ved havnen med pariserhjul og det hele, og ikke minst har jeg hørt rykter om både god mat og shopping 😉 Sååå det høres vel ut som en plan? 

Processed with VSCO with av8 presetProcessed with VSCO with av8 preset

Visste dere at walk of fame egentlig bare er sykt skittent i virkeligheten og ikke noe spesielt i det hele tatt? En liten funfact, haha. Ser kult ut på bilder i det minste 😜 Hollywood er heller ikke til å anbefale, selvom det kan være kult å ha sett. Sykt mye slitsomme mennesker og egentlig et ganske ekkelt sted å oppholde seg. Hvem skulle trodd? 

Processed with VSCO with av8 preset

Mange har lurt på hvem jeg reiser med, og det er denne snuppa her! Malin heter hun, og vi var faktisk roomies for to år siden ♥

Processed with VSCO with av8 preset

Acai Bowls fra Backyard Bowls! Yummy 🍉 🍇 🍓

Processed with VSCO with av8 preset

Litt Levis shopping 🤑

Processed with VSCO with av8 preset

♥ Snakkes senere dere, LOVE YOU!

16 kommentarer
    1. Hei! Reiser til LA om 4 dager, har du noen tips til hva man absolutt bør få med seg? 😀 Nyt siste kvelden!

    2. Jeg er helt enig, Andrea! Hollywood er skittent og bare travelt. Det er så mange falske mennesker og dramaqueens. Gjør alt for å få penger fra turister og er svært uhøflige. Gøy å ha opplevd Hollywood, men makan til en kultur. Har ingen behov for å dra tilbake dit. Nyt resten av ferien din! <3 Santa Monica er bare helt fantastisk!! Elsker å sykle ved stranden der. Klem <3

    3. Helt enig i det med Hollywood og walk of fame! Ble skikkelig skuffa når jeg så det i virkeligheten, haha. Kos deg videre 🙂

    4. For en nydelig bukse! Vet du hvor man kan finne lignende i Oslo området? Evnt hvilke butikker de generelt har fine jeansen på? Sliter sånn med å finne det og synes alltid du har lekre jeans 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg