JEG HAR DE BESTE LESERNE

Ååååh, så UTROLIG koselig det var å lese kommentarene på forrige innlegg!

At så mange velger å sette av tid til å rose og gi komplimenter til en dere egentlig ikke kjenner gjør meg faktisk utrolig rørt. Det litt om hvor fine mennesker DERE er 🙂 Men virkelig- tusen, tusen takk. Der er altfor snille med meg! Ikke en eneste negativ eller stygg kommentar fikk jeg. Er så glad jeg kan ha kommentarfelt på bloggen, og det kan jeg så absolutt når 99% av kommentarene mine bare er kjærlighet og fine ord♥ Dere er BEST!! 

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Jakke fra CPH feather

Ellers, god morgen til dere! Jeg skal straks møte Bassa (Fanny A) for å starte dagen med en aldri så liten treningsøkt på Ringenes Park. Etter litt for mye fastfood og alkohol i LA så kjenner jeg virkelig at kroppen trenger litt sunne rutiner igjen. Denne uken kjører jeg på for fult, og jeg tenkte å få motivert dere litt på den fronten også. Hva sier dere til litt deilige og sunne vegetaroppskrifter denne uken? Ukens handlekurv? Svar på spørsmål om kosthold og trening del 2? Si i fra hva dere ønsker, så fikser vi det 💪🏽❤️

24 kommentarer
    1. Ja til oppskrifter! Trenger inspirasjon på matfronten.. Vil prøve å ha et par dager uken som er fri for kjøtt, men jeg er liksom helt blank på alternativer til kjøtt som er mettende og rik på proteiner.

    2. Hei Andrea! Du er så skjønn<3 skulle gjerne likt å ha deg som venn:) Jeg virkelig elsker når du skriver om trening og kosthold, det gjør meg sååå inspirert! Etter over et år med sykdom (sengeliggende på grunn av blant annet leddgikt og utmattelse) har jeg endelig begynt å bygge meg opp, sakte men sikkert, ved hjelp av trening og kosthold. Derfor er jeg utrolig interessert i å lese om nettopp det! Både vegetaroppskrifter, ukens handlekurv og svar på spørsmål del 2 tas godt imot hos meg. Stor klem!

    3. Ja til spørsmål og svar om trening og kosthold:)) Gjerne del hva som er en typisk uke for deg for det kommer til trening og mat med tanke på frokost, lunch, middag og snacks! Har du også noen tips på sunn snacks?

    4. Oppskrifter hadde vært veldig bra! 😀 Litt ut av det blå, men du har jo vært en del i Stockholm. Lurte på om du hadde noen gode tips til shopping og restauranter? 🙂 Reiser dit i helgen nemlig

    5. Åhh, hadde vært gøy å lest hvordan treningsrutinene dine er og hva du spiser og hvor mange måltider du spiser 😄 hvordan du motiverer deg selv osv 😊

    6. Nydelig er du! Har syykt lyst til å lese om alt du nevnte, spesielt vegetarmat!! Er vegetarianer selv og trenger litt inspo🙌🏼

    7. Vil veldig gjerne ha ukens handlekurv og svar på spørsmål om kosthold og trening!
      Du er så inspirerende på den fronten!:))

    8. Hei! Har du sett den nye serien som Axel eksen din er med i “hjemmebane” sammen med John Carew? Rart spørsmål, men når jeg så han så koblet jeg det umiddelbart til deg da jeg alltid så på deres videoblogger før.

    9. Ukens handlekur, Svar på spørsmål om kosthold og trening del 2 og en treningsrutine hadde vært topp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg