NÅ ER JEG STRESSA

// Reklame: Annonselenker til Nelly

Processed with VSCO with a7 presetProcessed with VSCO with c4 presetProcessed with VSCO with a4 preset

Jakke HER // Solbriller HER // Tights HER 

Processed with VSCO with c4 preset

Noen bilder fra en lang tur i finværet med mamma og molls tidligere i dag♥♥

På tirsdag kveld fikk vi privatister endelig vite eksamensdatoene våre og guess what? Jeg kunne seriøst ikke hatt mer uflaks. ALLE mine muntlige eksamener (5 stk) er i april. Er det tull?? Man kan få eksamen fra starten av april og frem til slutten av juni- så å få alle rett etter hverandre i samme måned var ganske så kjipt.. Første er allerede om ca to uker, så nå har jeg virkelig ikke noe annet valg enn å sette inn støtet skikkelig med lesingen. Jeg har utrolig mye å lære meg og får litt panikk av tanken, men jeg SKAL få til dette. Skjer faktisk ikke at jeg tar et friår til, for jeg er virkelig så klar for å begynne å studere nå! 

Kjip nyhet, men man får til det man vil. Er bare å være superstrukturert så skal nok dette gå fint 🙂 Noen av dere som har eksamen snart?

24 kommentarer
    1. Jeg har 6 eksamener, fra 3 mai til 6 juni. 3 skriftlige rett etter hverandre. Resten muntlige, og naturfag er muntlig/praktisk, sååå det skal jo bli interessant.

    2. Hei Andrea! Jeg er en mann på 27 år som har jobbet som lærer et par år nå. Jeg har ofte tenkt på å gå over til å jobbe med de som ønsker å ta opp karakterer. Kan du kommentere her litt på om du syntes det er hyggelig å ta opp fag, eller om det stort sett er folk som ikke vil være der?
      Si fra hvis du trenger noe hjelp i matte, 1p eller 2p!

    3. Du kan få byttet eksamensdatoen dine om du sender inn en mail til eksamenskontoret😊 Jeg fikk byttet dato på alle mine i høst

    4. Hadde ingen spesiell grunn😄 Sende bare en mail der jeg spurte om det var mulig å få byttet eksamensdato, så fikk jeg en liste med datoer jeg kunne velge mellom!

    5. Dette klarer du fint. jeg har 11 eksamener i mai. og hadde ni før jul. tenk deg følelsen av å ha klart det. da blir det ekstra godt med skolefri i noen uker 🙂

    6. Det kommer an på hvor stor fylkeskommunen er om man får bytte eksamensdato eller ikke. I Trøndelag får man ikke byttet lengre fordi fylkeskommunen ikke har mulighet til å endre på «kabalen»…. :-/

    7. Uff det hørtes sykt stressendes ut, men du greier dette Andrea!! <3 Skriv deg en leseplan og følg den, men ikke skriv opp for mye hver dag- selv om du har eksamen må du huske å ta vare på deg selv, spise nok, ta pauser, gjøre andre ting inn i mellom! Heier på deg <3

    8. Masse lykke til Andrea, stå på så får du til dette! <3
      Jeg har selv 8 eksamener som starter fra 17. april og som trekker seg utover til mai, så skjønner hva du føler på 🙁

    9. Masse lykke til gull <3 Vet du klarer dette, og si fra om du trenger hjelp med noe! Når du er ferdig skal vi feire og kose oss, kanskje reise også. Hihihi 😀

    10. Og å ha 5 eksamener på 1 måned er virkelig ingenting ift hvordan det blir når du skal studere videre. Første året på sykepleien er TUNGT

    11. Åh føler deg! Fikk sjokk selv da jeg fikk vite at jeg har 4 privatisteksamener rett etter hverandre nå i April. Så har jeg så utrolig mye annet som skjer akkurat denne måneden også så hvordan jeg skal få det til skjønner jeg ikke haha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg