STILL MEG SPØRSMÅL

// Innlegget inneholder en annonselenke for Nelly 


Jakke, bukse og sko er utsolgt- men toppen finner dere HER. Vesken er fra Givenchy ♥

Tenkte jeg skulle sette i gang med en aldri så liten spørsmålsrunde igjen! Gøy for meg å svare, og gøy får dere å bli bedre kjent med meg. Denne gangen vil jeg gjerne at dere skal stille meg litt dypere og personlige spørsmål som jeg kan gi lange og gode svar på 🙂 Altså ikke så mye “Hvilken sjokolade er favoritten din?”, haha. KJØR PÅ 💋💋

81 kommentarer
    1. Hvor har du lyst til å jobbe når du er ferdig utdannet sykepleier? Vet det er lenge til, men har du gjort deg opp noen tanker angående det? 😁
      Elsker bloggen din!

    2. Hva tror du samfunnet bør gjøre for at færre skal slite psykisk? Føler det er utrolig mange som sliter med psykiske problemer, samtidig som mange slenger ut diagnoser i hytt og pine og selvdiagnostiserer seg selv med ditt og datt, noe som igjen kan føre til at de som virkelig sliter ikke blir tatt seriøs. Noen tanker om dette? <3

    3. Når du er inni perioder hvor du spiser sunt og trener mye, hvordan ser da en typisk treningsuke ut for deg og hva pleier du da å spise til de forskjellige måltidene?
      Når du spiser sunt, tar du deg en dag i uka hvor du koser deg med noe usunt eller går det bare i sunn mat?

    4. Har du noen reiser planlagt framover? isåfall hvor
      Hva skjedde med den turen du og Anniken skulle ta til Australia?

    5. Føler du et stort bekreftelsesbehov på kroppen og utseendet ditt ettersom du nesten utelukkende legger ut vulgære instabilder med fokus på puppene/kroppen din? 🙂

    6. Kan du fortelle litt om hvilken sminke du bruker? Evt. Lage en sminkevideo der du forklarer om produktene og hvordan du tar de på?😊

    7. Ville du noen gang anbefalt noen jenter å ta silikon? Hvorfor har du valgt å være så åpen om det? Og angrer du?

    8. Ser på senkveld nå, og han som er med i serien Heimebane, er det eksen din? Ligner veldig og har samme navn. Føler jeg har fulgt deg lenge nå som jeg kom til å tenke på det men haha 😀

    9. Hei Andrea,
      Lurer på hvor mye du veier, og jeg vet at spørsmålet sikkert ikke blir besvart som ingen pleier å svare på, men er jo lov å håpe at du vil svare siden du ville være mer åpen 😊 når du har treningsperioder, går du mye opp og ned i vekt?
      Liker bloggen veldig godt, oppdater oftere ❣️

    10. Hvordan gjør du det med penger og økonomi om dagen, føler du at du lever greit på bloggen selv om du ikke har blogget like hyppig som du gjorde før?
      Føler du på skjønnhetspress, og er det mye av i din vennegjeng? (Eksempelvis å måtte fikse seg hele tiden, med vipper, nye klær, negler, hår, extensions osv)
      Hvordan går kjærlighetslivet, og hva mener du kjennetegner et godt forhold? Er det noen ting du ikke ville ha godtatt i et forhold (bortsett fra utroskap selvsagt)?

    11. Hvilket kamera og objektiv bruker du?
      Måtte dere levere inn mobilene på festene i LA? Har hørt det ikke er lov å ha med mobiler inn på fester til kjendiser osv

    12. Har du merket noe forskjell på kroppen siden du kuttet ut kjøtt? Føler du der bedre på noen måter?

    13. Hva er det sykeste som du har opplevd av fest med kjendiser? Slik som da du var på nach med Drake.. Har du snakket med han/slike kjente? Ble du bare invitert? Hvordan havner du på slike steder? Har du opplevd noe du har sett tilbake på og bare.. Wow..:D Såå misunnelig 😀

    14. Hva tenker du om annen rus enn alkohol og tobakk? Er det «in» for din vennegjeng? Det varierer så veldig mellom vennegjeng til vennegjeng for hva som er akseptabelt og ikke. Noen jeg har felles venner med tar striper kokain på hver fest, mens andre røyker hasj på hver fest. For min vennegjeng har all annen rus enn alkohol og tobakk alltid vært no-go.

    15. Hei, såg at du engasjerer deg på dorris og rescuehundene gruppen. Tror du at du kunne skrevet et innlegg om gruppen sånn Sissel får mer oppmerksomhet og flere engasjerer seg med penger og støtte? Vet du er en hundeelsker så måtte bare spørre☺️

    16. Har det at du har vært veldig opptatt av trening og kosthold i perioder noen gang at du har vært spiseforstyrret? Hvis ikke, hvordan klarer du å være så sunn og ikke la det gå for langt i perioder når du har gått mye ned i vekt?

    17. Jeg synes det virker som at du har det veldig bra for tiden, og at du er tryggere på deg selv. Stemmer dette og hvordan har du i så fall utviklet seg til å bli tryggere på deg selv? 🙂

    18. Er det sant at du holdt på/var sammen med aleks før han deltok på PH? Isåfall er det litt merkelig at du kommenterer bildene til Martine Lunde nå..

    19. og en ting til som jeg altig har lurt på hvorfor går alt jenter med vesker det høres litt dumt ut men jeg bare lurer på det ;;

    20. Er du glad for at du har blogget hele ungdomstiden din? Hvordan føler du det har formet deg? Og er du skeptisk til å bli kjent med nye mennesker pga dette?
      Hvilket forhold har du til eksene dine? Husker spesielt godt Axel, er det rart å se han i media/tv-serier nå?
      Hvilke interesser har du alltid tenkt du har lyst til å utforske/prøve, men aldri fått tid til eller turt?
      Hvor mange venner føler du at du kan ringe hvis du er skikkelig lei deg? Er det viktig for deg å ha mange venner eller noen få som du knytter deg sterkt til?
      Hvor vil du at barna dine skal vokse opp (om du ønsker barn)?
      Hva er dine topp 10 blogger gjennom tidene (enten du kjenner dem eller ikke)?

    21. er chanel vesken din “like hel” – altsÃ¥ at den ikke har gÃ¥tt opp i sømmene og sÃ¥nt? jeg vurderer Ã¥ kjøpe meg den men har lest pÃ¥ en nettside at noen har en chanel som er røket i sømmene og sÃ¥nt 🙁 sÃ¥ utrolig synd, for den er sÃ¥ fin!!

    22. Hei Andrea! Jeg har fulgt bloggen din lenge og er kjempe stor fan. Det er et spørsmål som jeg har spekulert på, eller rettere sagt jeg vil ha svar på. Du har jo hatt en del kjærester gjennom tiden, og som du selv sa så er du jo nå blitt singel og har vært det nå en stund på flere år. Jeg er en person som har veldig lyst på kjæreste, og det er en fyr som jeg liker kjempe godt. Vi begge har på en måte vist interesse til hverandre, men jeg har kanskje vært mere «på» om man skal si det slik. Alle rundt meg har kjæreste og jeg undrer så mye på hvordan folk i det hele tatt klarer å danne et forhold, når jeg i mine år alltid har hatt vanskeligheter med det. Jeg vet ikke om det bare er feil type gutter jeg har gått etter, eller om det bare er meg som ikke uttrykker godt nok hva det er jeg vil. Jeg lurer på om du bruker sjarmen din på en eller annen måte for å få den gutten du vil ha?, eller om du har noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å faktisk «få» han. Jeg liker han kjempe godt og han er veldig annerledes enn de andre guttene jeg har hatt en greie med. Veldig sjenerøs og snill. Jeg har prøvd å være litt forsiktig, spurt om han vil finne på noe – og ja, rett og slett tatt det rolig, men jeg har aldri på en måte sagt hva jeg føler for han til han. Jeg lurte på om du kunne fortelle litt hvordan man kan gå frem? Jeg er så redd for å virke masete eller for klengete, om jeg skal spille hard to get eller bare være rett på? Jeg vil så gjerne vite hvordan dine situasjoner har vært og hvordan du har oppnådd et forhold – fra startfasen. Det hadde hjulpet meg så mye, i og med at du har masse erfaringer om akkurat dette!
      (Jeg har spurt han to ganger om å finne på noe, men han har ikke hatt tid, og derfor mener jeg at jeg er redd for at jeg virker masete. Jeg vet at han er interessert i meg, da han har gitt flere signaler for det, men han har på en måte aldri sagt det rett ut, derfor er denne situasjonen veldig vanskelig for meg og jeg kunne gjerne trengt hjelpen din)

    23. Er det noen du var god venn med før som du ikke er venn med lenger?
      Hvordan vil du beskrive interiørstilen din?

    24. Hvem er dine beste venner?
      Hvor i Oslo bor du nå, bodde ikke du med Emilie en stund? Hva skjedde? Er dere ikke gode venner lengre?

    25. Dersom du tenker på dyrevelferd, har du tenkt å slutte å spise fisk? Hva er dine tanker rundt dette?

    26. Hei andrea, kan du ikke fortelle oss litt mer om hvordan du føler deg nå etter det har gått noen år siden du fikk silikon? Har du hatt vondt og/eller har du opplevd noe komplikasjoner?

    27. Svar til ‘ kan du fortelle om forholdet med F?” Hva er det med deg og din nysgjerrighet som gjør at du ønsker å vite om akkurat det?? Forholdet er over for lenge siden. Han har aldri ønsket å være med på bloggen! Har du ikke fått med deg det? Respekt for privatliv er en ting du må lære deg. DramaQueen/King. Ja, DU ja!

    28. Hei Andrea! Hvor tenker du å søke sykepleie til høsten?:) hvis du skal studere i Oslo vil jeg virkelig anbefale lovisenberg, og evt diakonhjemmet<3 kan du lage et eget innlegg å fortelle om studieplanene dine?💞💞

    29. Hei! Du er yndlingsbloggeren min, og jeg har fulgt bloggen din siden du startet opp <3 Jeg husker spesielt tilbake til tiden med eksen din, og lurte i den forbindelse på om du ser på Heimebane? Hvis ja, hvordan syns du det er å se eksen din spille kjekkas der?

    30. Vurderer du noen gang å ikke reise på ulike reiser, med tanke på forurensing og de store miljøutslippene flyreiser har?
      Hvilke fag skal du ta opp som privatist i år?

    31. Hei, har lest på bloggen din tidligere at du ønsker å starte på sykepleien til høsten. Hva er det som gjør at du vil studere nettopp sykepleien? Og har du noen planer/ønsker om videreutdanning, evt hva og hvorfor? 🙂

    32. – Har du noen dager hvor du føler deg stygg/feit osv? (iom at du ser så perfekt ut i andres øyne)
      – Hva er det du er mest stolt av å ha oppnådd i livet?
      – Hvis du kunne endret en ting ved deg selv, hva ville det ha vært?
      – Blir du ofte stoppet på gaten for bilder osv?
      – Får du dårlig samvittighet av å spise usunt?
      – Hvordan får du så fin kropp?
      – Hvor tar du fillers i leppene?
      – Drømmedestinasjon?
      Ha en fin dag <3

    33. Trives du fortsatt med og blogge? Har du synket i antall lesere? Synes det er såå bra at du fortsatt blogger etter så mange år. Bloggen din er seriøst den beste!

    34. Hvordan går det med sykepleie studie? Har du søkt? Og hvilket land vil du søke i? Hva slags videreutdanning vil du ha? Kan du blogge gjennom hele prossesen? Syns det er veldig spennende studie du har valgt!

    35. Hei, først og fremst lurer jeg på om du kan ha et eget innlegg om hvordan en treningsdag for deg ser ut, jeg sliter litt med å komme meg over dørstokk mila og tror jeg begynner å få ganske dårlig tid før sommern starter for fult!! Hva er dine tips fil motivasjon? Og hva bør jeg spise iløpet av en dag?
      Hvordan klarer du å komme deg på trening?
      Og sist men ikke minst- kan du skaffe oss en rabattkode på betakaroten gooold?😍 har så lyst til å prøve, men syntes den er litt dyr!

    36. Husker du skrev at du skulle slutte å snuse, hvordan har det gått? Isåfall, har du noen gode tips til hvordan å faktisk slutte for godt?

    37. Bruker du lillasjampo i håret?
      Kan du vise din naturlige hårfarge?
      Trener du mye?
      Spiser du godteri/drikker brus?
      Hva er dine beste tips til å bli kvitt søtsug?
      Hva er dine beste tips til å gå ned i vekt?
      ❤️❤️❤️

    38. Lurte på om du ville skrive noe om hvordan et så langt (og tilsynelatende godt) forhold plutselig tok slutt? Hvordan komme seg videre etter at vedkommende har vært en så stor del av oppveksten din?
      Klem<3

    39. Hvordan vil du beskrive deg selv som menneske?
      Drømmeyrket ditt?
      Trives du med å ha en såpass sunn livsstil?
      Kan du beskrive klesstilen din?
      Har du noen generelle livsråd, eller noe spessielt du lever etter?
      Du virker som et fint menneske!

    40. Teller du kalorier, eller telte du kalorier da du gikk mye ned i vekt? Hvordan ser en normal matdag ut for deg? Kan du begynne å legge ut mat- og treningstips igjen?

    41. Hvor lang tid tok det før du begynte å se endringer på kroppen når du startet med er sunt kosthold og trening?
      Spiser du lik mengde mat uansett om du trener eller ikke i løpet av en dag? Og hvor mye/hva spiser du?

    42. kunne du har fortalt litt rundt dine planer for utdanning? og eventuelt tips til andre? sånn, rundt privatisteksamen, tanker rundt hvordan man kan bestemme seg for hva man ønsker å studere osv?

    43. Ser du på Heimebane?
      Har du og Axel noe kontakt i dag?
      Hvor lenge var du sammen med Axel?
      Hva tenker du om at han har slått gjennom som skuespiller? Så du det komme da dere var sammen?

    44. Hvor vil du helst studere? Vet du hvilken skole som er regnet for å ha best sykepleierutdanning i Bergen? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg