ONE DOWN- SEVEN TO GO

Hei fine dere ♥ Ville bare stikke innom en liten tur! I dag hadde jeg min første eksamen i kommunikasjon og kultur, og nå er det SYV igjen… Hahaha, livet mitt nå = ikke eksisterende. Neste eksamen er i psykologi og allerede på fredag, så blir ikke tid til noen pauser. Heldigvis har jeg lest nesten hele pensum i faget allerede, så det blir mest repetering og svar på kompetansemål de neste tre dagene som jeg har til disposisjon. Merker allerede at jeg begynner å bli skikkelig sliten, det er jo mildt sagt ganske krevende å fylle hodet sitt med så mye informasjon som jeg gjør for tiden. Meeeen dette er jo bare starten- verre skal det bli.

Jeg har to eksamener neste uke også, så dessverre blir det nok ikke så mye liv her inne fremover. Skal prøve å få sagt litt hei her og der da 🙂 April blir verst med hele 5 eksamener på under tre uker, og så har jeg heldigvis to-tre ukers pause før de siste tre skriftlige kommer i slutten av mai. Så er det SOMMERFERIE og forhåååpentligvis sykepleien til høsten hvis karakterene blir bra nok. Fingers crossed 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

12 kommentarer
    1. Hvordan gikk eksamen? Har selv 6 eksamener fra midten av mai til starten av juni 🙁 OG skal skrive bachelor samtidig.. Så kjenner følelsen! Stå på, dette får vi til 💪🏼

    2. Hei. Jeg lure på hva som har tatt sånn tid? Føler du har gått privatist og tatt fag helt siden du slutten på vgs? I Oslo og i Bergen osv. Og nå må du ha 7 nye? Har du bare aldri fullført eller er det så mange fag du har måttet ta? Lurer bare:D skal gå privatist selv. Lykke til med resten av fagene! dette klarer du<3

    3. Hvor har du søkt sykepleie i Oslo? hørt at lovisenberg diakonale høyskole og VID-diakonhjemmet er veldig bra<3 lykke til!!

    4. Hei Andrea. Jeg ville bare legge igjen en kommentar å fortelle at du er fin nok som du er!! Jeg så deg i Oslo, og huden din var ikke like smood som på disse bildene. Du trenger ikke filter 😀

    5. heiii andrea💗 litt random spørsmål her, men jeg skal ta over en 1 år gammel hund om en måneds tid, og lurer på hvordan du har gjort det med tilvenning til å være hjemme alene i mens du er borte osv? jeg ønsker at hun skal kunne være hjemme alene mens jeg er på trening ect.
      klem💗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg