SUNDAY BRUNCH

Reklame: Inneholder annonselenker

Disse sneakersene er mine favoritter for øyeblikket! De med gult på finner dere HER og de hvite HER ♥ 

Den fine toppen min finner dere på halv pris HER ♥

Først og fremst: Tusen takk for all omtanke etter mormors bortgang, setter veldig stor pris på det! Har fått så mye kjærlighet den siste tiden, og det varmer 🙂 Ellers over her har dere noen litt forsinkede bilder fra søndagen.. Så fort vi var hjemme fra Hafjell dro vi rett til Bølgen og Moi for å møte en fin gjeng til brunch! Var buffeet der med masse god mat, og vi spiste og drakk ute i solen i et par timer. Herregud så hyggelig.. Og for en smak på tiden vi har i vente! Jeg eeeelsker at det bare blir lysere og varmere for hver dag som går nå, og jeg gleder meg så sykt til en fantastisk sommer. Som alltid har jeg store planer om at denne sommeren skal bli den beste ever, haha 😉 Har ikke de største planene enda, men skal i alle fall en uke til den franske rivieraen, gå trolltunga og dra på et par festivaler rundt i Norge. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok noe mer også, men skal prøve å få vært endel i Oslo! Sommeren er jo definitivt den beste årstiden vi har, så det er jo dumt å bare reise bort da.

Har dere noen planer for sommeren? ☀️

12 kommentarer

Siste innlegg