NÅ ER JEG LYKKELIG

Har vel kanskje ikke nevnt det for dere, men i januar flyttet jeg ut fra Fanny fordi jeg skulle reise så mye og derfor ikke trengte leilighet. Jeg var jo så og si bortreist i hele januar, februar og mars- så å betale masse i husleie følte jeg var unødvendig. Sååå etter reisene mine har jeg faktisk bodd hjemme hos mamma og pappa! Ville vente med å flytte til eksamensstresset var over, og tenkte at jeg helt sikkert får jobbet bedre med skole om jeg bodde hjemme. Det stemte det, jeg har hatt tidenes loner-periode med nesa i skolebøkene siden jeg kom hjem fra LA- men nå er det hele over. Jeg har fått meg leilighet!!!!

Fikk nøkler på søndag, og de siste to dagene har jeg brukt på å komme meg på plass. Nå er alt nesten ferdig, og jeg er SÅ glad. Leiligheten er helt nydelig og ligger på Bislet, jeg skal vise dere bilder snart ♥ Føles så fantastisk å ha mitt eget sted igjen, for siden jeg flyttet fra Bergen har jeg jo egentlig bare bodd hos andre. Først Emilie, så Fanny og så hos foreldrene mine. Har spart masse penger på det, men kjenner det er skikkelig digg å ha mine egne ting og møbler rundt meg nå. Dette blir så bra ⚡️⚡️⚡️

31 kommentarer

Siste innlegg