ZUMMAAAAH

Reklame: Inneholder én annonselenke

Topp HER 🍓

Herreguuud for et vær vi har i Oslo for tiden! Vinteren var virkelig lang i år, men vips så dukket sommeren frem likevel. I dag er det full sol og 22 grader, og da kan man jo virkelig ikke sitte inne. Har egentlig ikke lagt noen planer, men må vel få til et eller annet hyggelig ute i solen for det! Er det ikke herlig med sommer igjen dere??? Våren er den absolutt beste årstiden jeg vet om, fordi da har man så gode tider i vente. Nå står både juni, juli og august foran meg- og jeg vet de månedene kommer til å by på så mange fantastiske minner og opplevelser! Denne sommeren må bare bli bra, og det er det ingen andre enn meg selv som må sørge for at den blir. Man er sin egen lykkes smed, og innser du det så blir faktisk livet ditt mye bedre. Du kan ikke forvente at de rundt deg skal gjøre livet ditt bra, det må du sørge for selv!! Positiv tankegang, initiativ og ståpåvilje kommer man langt med. 

Ellers har jeg fått helt hekta på hoops!! Er det ikke kult? Har alltid synes det er så fint på andre, men følt det blir “altfor mye” på meg selv. Det er jo selvfølgelig bare en vanesak, for nå digger jeg det. Synes jeg ser litt ut som en spansk señorita, og det gjør absolutt det lille ekstra for looken. Try it 💫

25 kommentarer

Siste innlegg