TWO NEW FAVS

// annonse

Roselyn & Bayswater ♥

Se på disse skjønnhetene som jeg hentet på postkontoret for noen uker siden! Herregud så fresht med litt farger, og ikke bare klassisk sølv/gull/rosegull strap. Jeg klarer egentlig ikke bestemme meg for hvilken farge jeg liker best, begge er så nydelige. Disse kommer jeg nok til å bruke mye i sommer, og det beste er at de passer like godt til hverdag som fest! 

Noe jeg digger med Daniel Wellington klokkene er at du kan mikse og trikse litt med de forskjellige klokkene som du vil. Både selve urskiven og “strapsene” er separate, så da kan man bytte litt på. Hvor kult er vel ikke det? Og det er SÅ lett å gjøre det, tar maks 10 sek. På bildene over har jeg vist to forskjellige kombinasjoner 😉 

Style gjerne klokkene opp med ekstra smykker! Hvor lekkert ble det vel ikke med dette gullarmbåndet? ♥ Dere finner den blå klokken HER

En litt mer kul/chill look ♥ Den burgunderrøde klokken finner dere HER.

Har du også lyst på en ny klokke? Mine lesere får 15% på alt hos Daniel Wellington med koden “ANDREAB”. Wohooo ❣️❣️❣️

9 kommentarer

Siste innlegg