PICK OF THE DAY

Alle fra Shopbop ♥

Ah, hvor fine er vel ikke disse veskene? Jeg elsker kule sommervesker, og alle disse veskene skulle jeg gjerne hatt i garderoben. Må nok unne meg en eller to i løpet av sommeren, hihi. Forresten, veskene fra Kooreloo oppdaget jeg nylig og jeg er helt forelsket!! Fy søren, de veskene er jo perfeksjon.. Finnes i så mange nydelige varianter og farger, virkelig verdt et lite google søk. En slik blir definitivt mitt neste veskekjøp 😍😍😍

Likte dere forresten dette innlegget? Jeg elsker jo å titte rundt på diverse nettbutikker, men deler sjeldent det jeg finner med dere. Skrik ut om dere vil ha innlegg som dette fremover! 

11 kommentarer
    1. Så fine! <3 Har lest bloggen din lenge, og spiser selv plantebasert (spist plantebasert /vegansk i litt over 3 år), og lurte på hvordan du gjør det dersom du ønsker deg feks en veske med skinn, o.l.? Kjøper du den, eller lar du være med tanke på holdningene dine til kjøttindustrien? Selv er jeg ikke veganer, da jeg ikke lever helt etter den livsstilen (bruker jo dunputer, dunjakker, ullgenser o.l.) <3 Hilsen en som er nysgjerrig 🙂

    2. Anonym: Ah blir så irritert, er denne siden det samme som DM retro? For de misbruker bildene mine (med nellykjoler), og blokket meg over alt da jeg sa i fra. Går ikke ann å bli mer uprofesjonelle….. Men takk for at du sier i fra, skal legge ut en insta story om dette:)

    3. Ahhh, jeg vet! De Kooreloo-veskene er seriøst drømmen! Skulle egentlig kjøpe en i fjor da jeg var i Barcelona. Men så hadde de lagt ut feil adresse! Haha. også svarte de meg ikke før jeg var hjemme igjen, haha. Kan jo bestille på nett også, men liker liksom å se veskene i virkeligheten når jeg først skal bruke litt på den.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg